päivän :)
Ulalaa, pitkäst aikaa pääsis shoppailee tos kohta!
Hihuuuu, mulla kuulemma oliski sittenki ehkä 4päivää talvilomaa
Ai että tuolla on ihana sää Jos ei väsyttäis näin paljon ni lähtisin pihalle käpyttelemään. Ja aamulla taivas oli upean sininen, tuijottelin vaan taivaalle koko metromatkan
ainiin ja aurinko
Selvisin työpäivästä, ihanan keväinen päivä ja koti-ilta perheen kanssa edessä *sydän*
Pienet asiat tekee hyvää...
[q]rose, 5.3.2007 17:12:
Ai nii, elämä on ihan kivaa
[/q]
Veli on ostanut kunnon kaiuttimet koneeseen
[q]Bio, 5.3.2007 19:02:
Tänään ollu suht paska päivä töissä ja lisäks harmittaa toi autoremppa. Menin siskon koiraa hoitaa ku sisko joutus koko päivän olee pois kotoa. Ni toi koira tuli äsken mun luo pehmonalle suus, pudotti sen syliin, kattos silmiin ja pieras koita täs nyt olla masentunu paskasta päivästä
[/q]
ei hemmetti, toi oli nii hellyyttävästi kuvailtu että tarviin selkeesti oman sinappikoneen :D
Ihana auringonvalo koko päivän
mulla on maailman parhaat ystävät
en osaa sitä sanoin kuvailla mut nyt taas ne on ollut niin ihania et ja *sydän* niille!!!!!!!
Lauantaina käyn hakemassa meidän hauvavauva Ronin kotiin! *sydän*
Koko päivän ollu aivan mielettömän hyvä fiilis ja vaa hymyilyttäny koko ajan. syytä en tiedä, mut se on ihanaa vaihtelua sille, että oon viimeset kaks viikkoa ollu surun murtama. Ja on kiva huomata, että omalla pirteydellä saa pelastettua muiden päivän
hymyily on paljon mukavampaa ku itkeminen. pitkästä aikaa tosi levänny ja rauhallinen olo, vaikka tentitki tulossa. Oikeesti tuntuu siltä, että elämä voittaa jälleen ja että pohjalla on pakko käydä välillä, jotta sieltä voi taas nousta ylös.
Mutta ylös en kyllä ois päässy ilman ystäviä. Kiitos heille *sydän* ties missä ahdistuksen ja surun vallassa mä oisinkaan.
Ja vielä yks ilon aihe on se, että vihdoin huomaa, että kevät tulee..! Lumi sulaa ja aurinko paistaa. Aivan upeeta
Luokkakaverin vastaus sähköpostilla.
[q]uskomaton, oot uskomattoman tehokas ko sille päälle satut! :D[/q]
Repesin.
Ruotsin kurssista kakkonen, viimeinkin se painajainen on saatu päätökseen*plur*
Mulle tarjottiin eilen uutta työpaikkaa. Paikka on tosin Helsingissä, joten muutto saattaa tulla eteen, mut en mä valita :)
Ihan ulkoilusää, Kiakin vain nukku kiltisti vaunuissa kun käytiin ostamassa uusi pinnasängyn suojus, ihanan vaaleampunainen unikko kuosi*plur*
Nyt tyttö jatkaa uniaan parvekkeella ja mie sain siivottuu asunnon putipuhtaaksi
Tää päivä ei voi enää mennä pieleen kun on niin hyvä mieli *sydän*
kuuma suihku, tummaa suklaata ja maitoa ja kylmä rinki
sohvalla peiton alla....
Sain vihdoin ja viimein aikaiseksi soittaa ja sopia ajoajan. Odottelen innolla
[q]Mark, 7.3.2007 14:13:
Barcelonaan kesäkuussa eli siis pvän :) on se et moinen idea tuli mieleen ja rupee materialisoitumaan hotskuvarauksien muodossa
jei, Sonar, Sonar *sydän*
-M
[/q]
*kateellinen*
Niin täydellinen la-su ett voi pojat!!!!!!!!!!!!!!!