päivän :)

Back to häröily O

[q]plink, 1.3.2007 09:40:
---
HayD_, 1.3.2007 09:36:
---
vinsku, 1.3.2007 08:57:
Mieletön vapauden tunne ton ajokortin + auton kans. Voi kuunnella musaa ja kattoo maisemii (ja tietä tietenkin) ja viedä kavereita mihin ikinä me halutaan. Voi plur

---

ja toi kaikki on ihan älyttömän kallista*uuh* tuut huomaamaan sen jossain vaihees. vaikka vois ja haluis lähtee joka paikkaan...

---

mun mielestä bensa on autoilussa pienimpiä menoeriä. vaikka järjellä ajateltuna pitäs olla just päin vastoin; se joka ajaa ni myös maksaa. (bensaahan tässä kai tarkoitettiin..?)
[/q]

Jep, se on kallista. Mut sen arvosta

2 tenttiä suoritettiin tänään, nyt lomaa 12.3 asti*aplodit*

Ps: joo olen viel hereillä*eiei**plur*

Oon joku puoli vuotta vinkunut, että mun työkone ei toimi normaalisti. Valituksiani ei ole otettu kauhean vakavasti, koska aina kun joku on tullut konetta katsomaan, se on toiminut moitteettomasti.

Nyt vihdoin selvisi, että jossain hemmetin kaapissa jossain maan alla just mun koneen piuha oli vaan HUONOSTI KIINNI, ja sen takia mm. tallentaminen on ollut iloista arpapelia, toisinaan tallentuu ja toisinaan ei.

Kiva että selvis tää vika vihdoin, aloin jo epäillä mielenterveyttäni

reumatestit tuli takaisin negatiivisena

nyt pitäisi sitten vaan selvittää syy noihin oireisiin, mutta.. helpotti.

pääsee 3viikon tauon jälkkeen taas tanssii kunnolla*jiihaa*

Hyödyllisesti käytetty lounastunti: kävin kampaajalla.
Nyt on uusi tukka, eikä edes maksanu paljon mitään.

Ja heti sain työkavereilta kehuja

whooah! laskeskelin, et mulle on tulossa melkein kuukauden mittainen joululoma.. kelvannee!

Jälleen kerran sitä vedetään duunissa skumppaa Perjantai! Ja iik, huomen must tulee kummi *pökr*!

perjantaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii *sydän*

illalla tiedossa kokkailua, syömistä, sohvailua ja kauhuleffoja med hyvä seura

Apua, tulkaa nyt joku pitämään musta kiinni :D Tuli just niin hyviä uutisia, etten ole edes ihan varma, onko ne hyviä. Joka tapauksessa juoksen nyt yksiössäni ympyrää puolialasti, melko hysteerinen meno

http://www.hs.fi/viivijawagner/1135225305678

Anatomiat luettu, kaks kilsaa uitu ja nyt tekee slurps-kasviskeittoo Sit illalla tapaamaan ystävää pitkästä aikaa

Ja muutenki kyllä elämä on kivaa tällä hetkellä

[q]Mimir, 2.3.2007 14:34:
Apua, tulkaa nyt joku pitämään musta kiinni :D Tuli just niin hyviä uutisia, etten ole edes ihan varma, onko ne hyviä. Joka tapauksessa juoksen nyt yksiössäni ympyrää puolialasti, melko hysteerinen meno
[/q]

Tollasia fiiliksiä vois olla useemminki, ne o aikas jees

Illalla laivalle koulun wanhojen kanssa

[q]sune, 2.3.2007 15:18:
---
Mimir, 2.3.2007 14:34:
---hysteria---

[/q]

Kyllä, varsin mainio olo Nyt alan ehkä vähitellen jo rauhottumaankin, ehkä kohta sitten jo tajuaa uutisen. Tuli siis tieto, että mun vaihtohakemus on hyväksytty, lähden ens vuonna kolmeksi kuukaudeksi työharjotteluun ulkomaille

Lisäksi tää päivä on muutenkin aika mukava, tauti alkaa ehkä vihdoinkin hellittää ja lisäksi olen aivan hemmetin *pihkassa*.

*sydän*

Puuh.. Fyssan työselkkari valmis..

[q]Mimir, 2.3.2007 15:21:
---
sune, 2.3.2007 15:18:
---
Mimir, 2.3.2007 14:34:
---hysteria---

---

Kyllä, varsin mainio olo Nyt alan ehkä vähitellen jo rauhottumaankin, ehkä kohta sitten jo tajuaa uutisen. Tuli siis tieto, että mun vaihtohakemus on hyväksytty, lähden ens vuonna kolmeksi kuukaudeksi työharjotteluun ulkomaille

Lisäksi tää päivä on muutenkin aika mukava, tauti alkaa ehkä vihdoinkin hellittää ja lisäksi olen aivan hemmetin *pihkassa*.

*sydän*
[/q]

no onneks olkoo. mä juhlin tota samaa vaihtoa vuos sitte mut sit muutama kuukaus sen jälkeen tuli tieto ettei onnistukkaa

Nukuin tosi hyvin, ja jostain syystä hymyilyttää vaan iha hemmetisti. :p

[q]Poppana, 26.2.2007 18:08:
Neiti joka lainaa mulle asuntoaan.*sydän*
[/q]

Always 4 U darlin'

Saatiin uusi kämppä Hometalo saa jäädä historiaan!

O