päivän :)
hähää, vasta tänään kuulin, että broidi onkin jättänyt autonsa pihaan täksi inttiviikoksi. eli mä saan kruisii sillä niin paljon kuin haluan! harmi, että on talvikeli. ois ollut kiva päästä kunnolla revittelee maanteille.
Emma.
Ihana ystavani Emma.
kopistelin matot pihalla
imuroin
ym. muutakin siivousta
Voice tv:ltä tulee Spice Girls - Wannabe
Tää on nii surkee*nauru* hahaah...
It's such a good day today!!*plur* Vielä... kun eilisestä jäi hyvä mieli*pihkassa*
Elama on *sydän*
P.s. Kavin ihan tuota varten kopioimassa itselleni tuon a:n kahdella pisteella sydameen.. Ymmartaako kukaan muu enaa mun suomea...?
Jee, sain netin toimimaan kämpällä. Ei tartte töissä enää tehdä omia juttuja... paljoa ainakaan :)
Ei aamuvuoroja kahteen viikkoon, huomenna alkaa piiitkä viikonloppu, ja maanantaina aloitan uusissa, mielenkiintoisemmissa tehtävissä töissä. Ja palkkakin nousee vähän.
Ei ole flunssa enää tänään vaivannut kun riipaisi eilen kovan kännin.
[q]crissy, 27.2.2007 11:05:
---
typ0, 26.2.2007 11:11:
menin naimisiin häät oli ihanat
---
Onnea kans täältä!!
[/q]
*sydän**sydän**ding**plur**iloinen**pepsodent*
sain lipun metallican heinäkuun keikalle!*hihu*
kiitos kaverille, jolla riitti kärsivällisyyttä (ja aikaa) jonottaa*sydän*
Muutto - check!
Kamat roudattu, viel pitäis purkaa
koulun viimenen tentti evö on nyt tekastu (rästitenttejä ei lasketa*hih*) ja opparistakin tuli arvosana jo pari viikkoa sitten... valmistuminen on uhkaavan lähellä
Viikonlopun railakkaan mökkireissun aiheuttama väsymys alkaa vihdoin vähän helpottaa.
[q]Fuzzy, 28.2.2007 09:12:
It's such a good day today!!*plur* Vielä... kun eilisestä jäi hyvä mieli*pihkassa*
[/q]
kiva kiva
Se on sitten perjantai!
Alakulo lähti elämääkin suuremmalla ja (lähes) pandakarhutkin pelastavalla ihanan
haikella ja kauniilla melodialla!!!*joo* Airbase
ONE TEAR AWAY*sydän*
Ma vaan tiedan, etta tasta paivasta tulee hyva...
[q]Jusna666, 28.2.2007 14:16:
WTF! Aivan total massive ylennys napsahti melkein puun takaa!!
Huomisesta eteenpäin meitsi on da big boss!!
[/q]
Tosi isot onnittelut! Ja Jagolta kans!
Ollaan susta ylpeitä!
jesh!nyt on pölyt pyyhitty, imuroitu, lakanat vaihdettu, pyykit pesty ja jopa fysiologiaa oon kerenny jonkun verran lukemaan -ja kello ei oo vielä ees kahta.lähentelee melkein ylitehokkuutta.
lisäksi mua jaksaa naurattaa edelleen yks jätkä, joka eilen käveli ohi tossa tiellä ja veti melkein lipat, mut 'seivas' tilanteen esittämällä, et noukkas muka lunta maasta pestäkseen kädet sillä:D