päivän :)

Back to häröily O

Maanantain Ikean reissulta jäi käteen iso hyllykkö joka eilen saatiin kasaan ja tavarat sinne ja nyt se on ulee!

typ0, 26.2.2007 11:11:
menin naimisiin häät oli ihanat

[q]lohikarme, 26.2.2007 11:12:
Tervetuloa meidän kahlittujen joukkoon Ja se kaunis ja ihana tyttöhän muuttuu hirveeksi akaksi heti kun pappi sanoo aamenen
[/q]

heh =D

[q]KooKie, 26.2.2007 11:12:
Onneksi olkoon! :)
[/q]

kiitos =)

Sain mappi ö levyt lisättyä vihdoin tietokantaan :) YAY

Mitakohan ihanaa ma oon tehny, silla mun paiva on vaan plurinoita taynna...? Mut anyway, yksi parhaimmista ystavista Suomesta soitti ja tulee toukokuussa mua kahdeksi viikoksi moikkaamaan!!!

24 h siin meni, mut paasin perille

kolmen tunnin päikkärit, tosin muutamalla keskeytyksellä, mutta nukahdin kyllä aina varmaan sekunnissa uudestaan. oli kiva herätä ku ei enää väsyttänyt... on aikas rankka mutta hauska vloppu takana, ni kaikki uni on ihan tervetullutta...

[q]typ0, 26.2.2007 11:11:
[/q]

Tervetuloa meidän kahlittujen joukkoon Ja se kaunis ja ihana tyttöhän muuttuu hirveeksi akaksi heti kun pappi sanoo aamenen

repeilin ihan täysillä yhelle tyypille kun on niin lapsellinen. ai ai

Taisinpa löytää paikan johon oikeasti haluan hakea opiskelemaan seuraavaksi. Lopputyön tekeminen alkoi kummasti innostamaan.*hihu*

menneen viikonlopun ilostus-hetkiä:

-en oo taas vähään aikaan nukkunut kunnolla, kunnes yks kaappasi mut turvalliseen syliin, johon nukahdin melkein samantien ja nukuin paremmin ku aikoihin. :)

-whisperi toi mulle töihin synttärilahjan. :) lahjakortti kokovartalohierontaan ja jalkapohja-aromaterapiaan yms. WAUUUU!!! [size=13]Kiitos whisperi!!"[/size]*hali* ihan mahtava ajatuksena muutenkin, sillä toi on just sitä mitä kaipaan ku käyn ihan ylikierroksilla stressin ja ahdistuksen kanssa.

-porukoiden luona odotti pikkuveljen antama synttärilahja: Tarantinon dvd-boxi. *sydän**sydän*
miten se osaakin aina ostaa mulle JUST oikeet lahjat aina.

ja tän hetken :), koko viikko aikaa nähdä kavereita, juhlia ja rentoutua. :)

Ehdottomasti eilisilta...

[q]Fyraett, 8.2.2006 22:55:
åplur*
[/q]

Sain viikonloppuna kaksi suuri töistä raporttia valmiiksi. Oon NIIIIII-IN iloinen että ne on nyt takana.

[q]typ0, 26.2.2007 11:11:
[/q]

aaaw onnea

I've been abducted by alien -> Taken kimara odottaa! *sydän*

[q]alphamagic, 26.2.2007 18:57:

Malttakaas perjantaihin... *sydän*
[/q]

hiiih *tirsk**purr*

Tänään kävin allekirjottamassa uuden vuokrasopimuksen
Torstaina sitten siivoomaan uutta kotia ja pikkuhiljaa kuskaamaan tavaroita.
Samalla poikaystävästä tulee avomies

Velipuolikuun parhaat

http://www.youtube.com/watch?v=4qxtlMHS-n4&feature=related

*nauru**aplodit*

[q]hyperventilaatio, 25.2.2007 13:19:
UUH MAMA!

Tääl Chamonix´ssa sataa lunta. Paljon lunta.
Ja sehän on pyydaa se.
[/q]
Ja ei muuten huonot lumet olleetkaan! Ja lisää tulee, tää on yhtä kesto-orgasmia!

O