päivän :)
ah, raha-asiat hoitui kuntoon itsestään ja töitäkin on koko vuodeksi.
FF XII kilahti tänään postiluukusta
Mä tervehdyn ei enää kuumetta, huimaa jonkin verran, mut ei se menoo haittaa. Täältä tullaan, mökkiviikonloppu
[q]RiD, 23.2.2007 14:24:
Sain parhaat naurut tänään pitkästä aikaan kun näin tämän ja sain ohjeistuksen miten tätä pitää katsoa:
http://nettitv.mtv3.fi/maksuttomat/index.shtml/maksuttomat/mtv3lifestyle/jokakodinasuntomarkkinat?91939#91939
oikee klik siihen kuvaan, toistonopeus -> hidas.
Muutama minuutti vierähti vedet silmissä nauraen.
känninen remonttireiska & retarded sidekick <33
[/q]
Näin aamutuimaan sai kyl hyvät naurut kans :D :D
Mun täti on ihan paras kokki!! jessus ku oli hyvää safkaa!
Nukuin lähes 1.5h pommiin ja töissä oli muutenkin vittumainen päivä, postin sähläyksen takia jouduin hakee levyn bussin kanssa suht kaukaa kotoa, mutta kotiin tullessa alla oleva kebabmainos kyllä piristi. FAST siirtynyt ravintola-alalle? :D ..plussaa kuitenkin kekseliäästä comic sansin käytöstä!
http://www.kapsi.fi/~aki-a/sahara.jpg
Ei tossa muuta tosiaan, Suomi nyt on aika hankala kieli (tosin jos itse perustaisin jonkun mestan esim. Puolaan niin ehkä tarkastuttaisin kaikki jollain tutulla ennen monistamista), mutta toi eka lause tossa pisti vähän hymyilyttämään :)
Try new place, new atmosphere = D
Kivaa ohjelmaa kullan kanssa viikonloppuna*plur*
Tänään vähän Mikkeliin mummoilemaan ja huomenna lautailemaan ja möksälle*plur*
Kivaakivaakivaa*jiihaa**jiihaa**aplodit**aplodit*
*sydän*LOVE*sydän*
Mau!
LOMA *sydän*
Uudet lasit hankittu, näkee taas paremmin hetken
Vaihtopaikka selvisi ja Yhdysvallat odottaa.
Ihanaa kun on viikonloppu edessä. Tää päivä on ollut todella upea vaik ei mitään olekkaan tapahtunu , mut ilma on ollut hieno. Ja se on saanut mielenkin energiseks ja virkeeks. Yessss! Rahat on säästetty matkailuu varten ja nyt vaan siis ottaa töist vapaata ja pois täält hetkeks. Ei tarvii miettii mitään turhaa kun voi olla vaan ja nauttii siitä et saa olla "yksikseen". Vaikka eipähän toisaalta ajatuksiaan pääse karkuun. Mut ehkä se silti ja hyvä välil irtautuu siitä mitä tääl on.
-Careen-
Ei voi nyt muuta sanoa kun et
Hahiii Vampy ehtiki ensin hehkuttaa jo, mut juu siis oli ihan huippusporttailusessiot tänään! oon ihan lovena nyt tuohon seinäkiibeilyyn! ihan mahtavuutta! *ökkö* Kivaa reenii ja kivaa seuraa ni mikässen kivenpaa! hhhii! just yberjees!
Ne hetket kun on paha mieli ja oikea ihminen sanoo oikeat sanat
plus et huomen treenaa pitkästä aikaa
Uus kone
Kamujen kanssa ihan sekopäistä menoa eilen, kaikille ihan piiikkusen. *whaat**slurps**nauru*
[q]sapeli, 24.2.2007 15:29:
Pitkä puhelu lapsuudenystävän kanssa
[/q]muf
Snakes on a plane :D
Hehee, extemporee lähtö Hellsingin suuntaan kahtomaan kaveria. Ilmotus tuli 5 minuuttia sitten ja lähtö on puolen tunnin päästä *pahis*.