päivän :)
sain vihdoin aikaseks hakee nännilävärin
-M
[q]aurinko, 23.2.2007 21:54:
Snakes on a plane :D
[/q]
Yks huonoimmista leffoista mitä meitsi on koskaan nähnyt. :D
Täytyy varmaan pistää tämän päivän ":D":ksi.
Uudet kengät Oon kuolannut niitä kaupassa tammikuun alusta lähtien, nyt erittäin mukava myyjä ja 20% alennus sai mut pistämään vähät rahani noihin suloisuuksiin
Tiistaina inssi!
[q]KooKie, 24.2.2007 15:24:
Edit. Eli Suomen kansalaiset ovat saaneet käyttöönsä vessapaperin 1917, kun Suomi itsenäistyi - sori asiavirhe. ;D
[/q]
hahah x)
Kämppä on taasen puhdas, mutta ihmetyttää kyllä kuinka paljon yksin asuva ihminen saa sotkua aikaiseksi *whaat*.
[q]Vampyrella, 24.2.2007 18:33:
---
Takyon, 24.2.2007 12:31:
Tääki tahtoo kiipeilemään!! Missä käytte ja mitä maksaa? :)
---
No eka kävin sen seinäkiipeilykurssin tiätty, se maksoi 40 egee. Nyt käydään kiipeileens tuol Liikuntamyllyssä. Itse kiipeily ei maksa muuta kuin sen 1 euron sisäänpääsymaksun, mut jos ei oo omia kamoja ja tarvii niitä vuokrata, niin ne maksa 5 euroa / yhen henkilön koko varustus (mankkapussi ei kuulu kuiteskaan varustukseen *grr*)
Mut parempia seiniä löytyy kyllä sit muistaakseni esim. Kumpulasta, mut siel on sit kovemmat hinnat.
Iiihana harrastus kyllä!
[/q]
Mitää kiipeilykursseja.. Ihan nätisti se on aiemminki sujunu
Mut jos ei ton kalliimpaa ole niin pitää joskus lähtee kyl mukaan tai muutenvaan kattomaan :)
rankan reissun jälkee siideri ja hetki sohvalla rauhassa löhöillen *sydän*
Tää on kyl tän viikon :), mut:
Maanantaina alko loma
Tiistaina kulta haki mut niille
Keskiviikkona oltiin supercooleissa
Torstaina menin kotiin ja sain tehtyä saksan esseen
Perjantaina näin yhtä mun vanhaa kaveria pitkästä aikaa
Lauantaina sain luettua Keith Ablown Murder suicide nimistä kirjaa enkun kirja-arvosteluu varten, enää 340 sivuu jäljel
Sunnuntaina eli tänään meen töihin ja se on KIVAA!
Mut ens viikon koulu..
herätys.
Aivan ihana ilma! Aurinko paistaa pilvettömällä taivaalla.*plur* Kämppä on siivottu ja kohta jäälle hiihtämään.*joo*
Kostaminen on vaan niin kivaa.*hihu* Pienikin ilkeys piristää niin pirusti.*joo*
[q]nomic, 1.1.2006 17:27:
Ei ole pahemmin darraa ja päätin lopettaa tupakoinnin :)
[/q]
kannattaa
nm. kuukausi jo takana :)
UUH MAMA!
Tääl Chamonix´ssa sataa lunta. Paljon lunta.
Ja sehän on pyydaa se.
Enää kolme päivää herkutonta helmikuuta jäljellä :)
perjantai.....*haukottel*
Soitin äsken esimiehelle ja sanoin itteni irti. Iltapäivällä onkin sitten tulevassa duunipaikassa työsopparin kirjotus..
...neljän viikon päästä loppuu rekkailut.
dingasin vihdoin 70 vihdoin ja exaltediks Mag'harin kanssa 2 minsan sisällä molemmat :)
en halua edes yrittää kuvailla sitä sanoilla, sillä se ei pääsisi lähellekään sitä tunnetta mitä yksi ihminen voi tuoda mukanaan.
siis LOL.. Olen vaan niin pirun onnellinen, kun mietin häntä ja jokainen solu, sekä hiukkanen minussa tuntee saman - joka samperin kerta! :) Ei voi muuta, kuin pyörittää päätä ja nauraa, että mites tässä nyt näin on päässyt käymään x)
Netti saapui *sydän*
3 viikon netitön kausi olkoot ohi