päivän :)
Löysin täydellisesti istuvan mekon
Enää huomenna 3h koulua ja sitten alkaa hiihtoloma
koti *sydän*
äiti *sydän*
Huomenna kotiin ja rauhallinen viikonloppu tulossa
[q]H3li, 22.2.2007 17:13:
niit poikkileikkauskuvii väänsinkin hei corelilla, mikä on muute iha sukka ohjelma!
[/q]
ahaa, thanks mate
Pannukakku.
Mulla on yhtäkkiä yllättäen ens viikolla 2 palkallista vapaapäivää ja pääsen laivalle eikä edes tarvi ite maksaa
Hassu päivä ollut...
kohta on ens viikko ja uudet kujeet. :)
[q]H3li, 22.2.2007 17:13:
niit poikkileikkauskuvii väänsinkin hei corelilla, mikä on muute iha sukka ohjelma!
[/q]
No ei ole. :)
Corel Draw X3 ja Photopaint X3 ovat <3
Jumalauta suomalaiset ottaneet kaksi kultamitalia mm-hiihdoissa tänään =)
[q]H3li, 22.2.2007 20:50:
-clips-
[/q]
No et vaan osaa :D
Ihana Prahan reissu takana oman rakkaan kanssa Iiiiih
[q]sts, 22.2.2007 20:52:
---
H3li, 22.2.2007 20:50:
-clips-
---
[/q]
nii h3li sä et vaan vissiin osaa...
Kiitos yhden aurinkoisen ihmisen, huomasin mikä on jo jonkin aikaa ollut vialla - ja nyt sen pystyy korjaamaan. Plus sain selville että yksi juttu onkin paljon yksinkertaisempi kuin mitä ajattelin, ja tulevaisuuden saattaa saada suht helpostikin vakaammaksi.
[q]sts, 22.2.2007 20:52:
---
H3li, 22.2.2007 20:50:
-clips-
---
[/q]
[q]mayah, 23.2.2007 07:47:
Niinhän siinä taas kävi, että
se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat
[/q]
Viikonloput on kyl niin odotettuja että
Eilen pisti kyl niin moni asia hymyilyttää että tänään sit mennäänkin sen voimalla eteen päin: Sbanc naurattti mua illalla kun eräs asunnon välittäjä sanoi vähän pahasti mulle. Sit kun ajelin kotiin niin pasilan valoissa vilkaisin viereiseen autoon, siinä istui sellai vanha pariskunta ja rouva siinä luki papalle kirjaa ääneen, jotenkin se oli niin hellyyttävä näky
Ja sitten tänään tämä työkone viimein alkoi soittamaan nettiradioita niin ei tule päivä tylsäksi täälläkään
sit kun ilta olis viel onnistunut niin oi että
Perjantai. Kyllähän me kaikki tiedämme mitä se tarkoittaa!
[size=1]Voi istua koneen ääressä koko illan ja tuijottaa irkkiä... :'([/size]
[q]H3li, 23.2.2007 11:25:
Valmista tuli!
[/q]
niin kovin uléta!!
*nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru*
Ei hyvä jumala! Meikäläinen muuttaa jenkkeihin 4 vuodeks! Tää on nii läppä*lmao*
Lähteeks joku beesii?? Mä en uskalla yksin!!*tirsk*
Testeissä ei ollut näkynyt mitään, hemoglobiinikin oli hiton hyvä. Eli vaikka oon ollut kipeä kohta kolme kuukautta putkeen niin kyseessä on vaan noin satatuhatta peräkkäistä perusflunssapöpöä, ei onneksi mitään vakavampaa. Mieluummin niin