päivän :)

Back to häröily O

[q]KooKie, 2.2.2007 14:06:
-clips-
[/q]

Täs tapaukses keskustelu ei ollu kujalla olevan ihmisen kanssa ja se oli erittäin kiva keskustelu :)

Mut joo yhdyn kyllä sinunkin postaukseen :D

Elinen irc-keskustelu :)

Muahahha Sain tän nurkkapaikan, jonka halusin. Oli siinä kyllä vääntämistäki. Ja hiki virtas ku piti kaikki pöydät ja systeemit säätää oikeille korkeuksille ja tuuppia painavia arkistokaappeja peri metriä Kädet o ny iha rikki ku joutu noita pöytien jalkoja vääntelee, mut oli se sen arvosta. Ja paikanvaihdoksen ansiosta oon ollu koko päivän pois sarjasta, ts. kukaan asiakas ei oo päässy mun juttusille. Ossom.

Mulla on maailman paras äiti ja perhe <3!!!
*sydän**sydän**sydän*

KESÄLOMA ALKOI!

Kävin ostaa alkost tänään 3 punkkuu ja kassaneiti kysy mult papereit vitsit sentään, tunnen itteni ihan teinix taas*tirsk*

En oo varmaan ikinä elämäni aikana pänttänny näin ahkerasti koulujuttuja, että saa kyllä olla tositosi ylpeä itestään

Viikko alkaa olla voiton puolella ja tänään on bileet *jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*

[q]Zenni, 2.2.2007 15:03:
Vastoin kaikkia odotuksia äikän ja psykan kokeet menikin suht nappiin, vaikka puolikuntosena siellä penkkiä kulutinkin. :)
[/q]

Grats

Vastoin kaikkia odotuksia äikän ja psykan kokeet menikin suht nappiin, vaikka puolikuntosena siellä penkkiä kulutinkin. :)

Olipas ältsyn hyvää punkkua, nyt nukkuu

Olipas todella loistava baari-ilta eilen*hihu*
Paljon mukavia kavereita...*hali*

jeeee, ohi on pahimmat stressit ja kiireet! nyt *känni*

Subi turnaus hyvinkäällä. Pääsee pitkästä aikaan ampumaan väriä...*aplodit*

Ulkona -10 ja aurinko paistaa
Kohta porukoille ja näen Roissa asuvaa siskoa pitkästä aikaa, eli ihan kiva fiilis

[q]Enkeli, 9.2.2007 22:55:
Uusi hieno asunto *sydän*
[/q]

Onnea uuteen kotiin

En tiiä voiks tätä laittaa ees väsymyksen piikkiin mut nauran ihan hysteerisesti ku katon Scary Movie kolmosta :D

Olen selkärankainen! Pysyin kiltisti kotona, houkutteluista huolimatta. Sain nukuttua pitkästä aikaa kunnon yöunet heräämättä kertaakaan välillä. Nyt reippaana koulutöiden pariin...*joo*

[q]mayah, 5.12.2008 09:55:
Perjantai
[/q]

olin tulossa kans kertomaan päiväni ":)":stä mutta sä ehdit ensin

Oma kulta veti eilen mahtavan keikan. *sydän*

O