päivän :)

Back to häröily O

sain siivottua lastenhuoneen = kaikki turhat lelut pois !!

lumisota sillee et ite oon parvekkeella... kikakika

Ikeassa käynti.

Paljon terveempi olo jo.. Huomenna pääsee sit täysii bilettää..! Aivan loistava fiilis

Tänään oli tentti, ja eilinen lukeminen kannatti. Meni sen verta hyvin

Olin tänään viis tuntii laskees Mielakassa ja vuokrasin telemarkit tunniks. Kauhiasti näky vanhoi kavereit ja kosb-pojilla oli hyppynäytös.. Ja hyvällehän ne näytti!!
Oli täydellisen mahtavaa pitkästä aikaa päästä laskeen!! Nyt on olo väsynyt ja onnellinen..

Just ja just eilisen :) oli Funlight mansikkamehu. Se maistuu ihan oikeasti mansikalta :o

Aika mukavaa, kun kolmen viikon "hei me mennään naimisiin NYT" -putken jälkeen on oikeasti aivan täysin vapaa ja velvollisuudeton viikonloppu! Bonuksena illalla keilaa kahden kivan tytsän kanssa :)

SONERAPISTE ON VIHDOIN OHI <3

BILEET!

Pitää kyl vähän pinnistää et tästä päivästä tai eilisestä löytäis :)n mut onhan niitä. Jokainen negatiivinen korostaa positiivista, kuitenkin. Oon esimerkiks onnellinen et saatiin yks väärinkäsitys selvitettyä, ja että elämä etenee (pääpiirteittäin) suunnitelman mukaan.

Oma kämppä!
Oma kämppä!!
Oma kämppä!!!
Oma kämppä!!!!
Oma kämppä!!!!!
Oma kämppä!!!!!!
Oma kämppä!!!!!!!
Oma kämppä!!!!!!!!

[q]Avernian, 4.2.2007 01:56:
Just ja just eilisen :) oli Funlight mansikkamehu. Se maistuu ihan oikeasti mansikalta :o
[/q]

Mansikkamehu vai metsämansikka? Jälkimmäinen on nääs mun lemppari

- tänään alkaa kesäloma
- illalla hirviät pilleet
- joulu lähestyy

[q]mayah, 3.2.2007 23:45:
vanha
[/q]

paskat ole! :D

[q]pupuTupuna, 1.2.2007 20:13:
Multa kysyttiin tänää Alkossa henkkareita. T: Marjo 25 v.
[/q]

Minulleppa on jätetty myymättä noin kome kertaa ilman mitään järkevää syytä.
Oli henkkarit oli selvänä ja ilosella mielellä.. En kyl tapauksen jälkeen ku sai ajaa 20km
seuraavalle mehukaupalle.

aaah vihdoinki sain tutkimusraportin tehtyä, aloittaminen oli aikamoista taistelua koko viikon.

Selvisin eilisestä työvuorosta, vaikka yskin koko ajan ja oli sairas olo. Hyvä minä.*hihu*
Asiakaskunta oli kyllä aika pohjalta tällä kertaa: Vittu saatana istutte vaan niin siellä muna kädessä, pitää tulla vetää turpaan teitä sinne.. *dissaa*Mutta ehdoton suosikkini oli se sankari, joka huusi kurkku suoraan luuriin niin kovaa, etten saannut pariin minuuttiin mitn selvää.*eiei* Keskityin vain hihittelemään. Sillä oli kuulemma kylmä ja se yritti pakottaa mut lupaamaan asioita tapahtuvaksi nyt heti ja kun toistin muutamaan otteeseen, että me ainoastaan pyrimme saamaan, niin meteli oli kuin mikki nauhoittaisi Mikkiä kuivausrummussa.*hmph*
En ole vielä kertaakaan iskenyt luuria kellekään korvaan ja ilmoittanut palvelun päättyneen, mut nyt oli jo lähellä.*justjoo*

Jeiii!!!
Viikonloppu ja lunta tulee taivaan täydeltä*jiihaa*

Nautiskelin aamun pullaa ja historiaa. Kohta töihin tuplilla ja illaksi taas kotiin opiskelemaan.

Oon mä kyllä ylpeä tästä väliviikonlopusta. :)

"Tärkein matka on tulla toista puolitiehen vastaan..."

Eilen eräs ihminen ajoi 60km edes takas vain viettääkseen pienen hetken kanssani... Olen edelleen hämilläni asiasta. :)

Huomennakin on vapaata.

O