päivän :)
[q]Freja, 31.1.2007 19:12:
Mies :)
[/q]
mäkin haluan oman onneksi olkoon
VIIMEIN!! elisan netti alkoi toimimaan...kauanhan siinä menikin...
Ae että, pääs ampuu ekaa kertaa .50 Desert Eaglellä ja huomas kyl sen jälkeen ampuneensa. On se kohtuu munakas vehje
Palkankorotus Ja seuraava tulee toukokuussa ja sitte vielä kesäkuussa
[q]coolcat82, 31.1.2007 21:42:
[/q] Mitähän mun pomo sanoo, kun seuraavan kerran tässä kohta tulee asia puheeksi. Toki sellaisella yksikönjohtajalla on yleensä aika kädet sidottu, kait.
Mun päivän :) on se, että tuosta soittamisesta tulee aika helvetin hyvät fiilikset. *sydän*
Koulun näyttöä varten yks työ meni läpi luulin jo et mä en saa sitä koskaan tehdyks
[q]coolcat82, 31.1.2007 22:24:
---
Indiboi, 31.1.2007 22:20:
---
coolcat82, 31.1.2007 21:42:
--- Mitähän mun pomo sanoo, kun seuraavan kerran tässä kohta tulee asia puheeksi. Toki sellaisella yksikönjohtajalla on yleensä aika kädet sidottu, kait.
Mun päivän :) on se, että tuosta soittamisesta tulee aika helvetin hyvät fiilikset. *sydän*
---
Olin vähän ihmeissäni... on tullu nukuttuu pommii pari tuntii kahen viikon sisällä ja ne perkele korottaa palkkaa
Mut en kysele turhia, kelpaa mulle
[/q]
Olet sie sen ansainnut.
Pinceä Cuuma Cissa
Mielenkiintoinen ja oikeastaan aika vittumainen viikonloppu edessä.
Perjantai: Herätys klo. 7:00 -> Duuniin -> Kotiin -> "Viikko" -siivous -> Etkoilemaan -> Bileisiin -> Jatkoille -> Suoraan jatkoilta 3 tuntia autossa porukoille -> Broidin kanssa dokaamaan -> Baariin -> örörrö -> Äitienpäivä.
0-4 tuntia unta, paljon viinaa = Äiskä tykkää, kun habitukseltaan puliukkoa muistuttava jälkeläinen moiskauttaa vanhalta viinalta haisevan suukon poskelle.
Hyvää helmikuuta kaikille. Tästä tulee hieno. Helmeilevää ja poreilevaa kierros toisensa perään!
Päätin aloittaa Herkuttoman Helmikuun
11 tuntia herkutonta helmikuuta takana sekä matiikan koe pois alta ja hyvältä tuntuu
heti duunissa sai valmista kahvia.
[q]mariq, 1.2.2007 11:14:
Päätin aloittaa Herkuttoman Helmikuun
[/q]
Komppaan!
En mahu enää mun farkkuihin Enemmän kävelyä, vähemmän suklaata.
Mun orkidea kukkii ekaa kertaa yli puoleentoista vuoteen
Huonosti nukuttu yö, mut silti aivan ihana päivä takana ja vielä huomenna pääsee leikkelee tukkaa!!!!!!!!! :)(:
Kirjotin elämäni ensimmäisen rakkauskirjeen
Kaveri valitteli aikoja sitten, kun kukaan ei oo koskaan kirjottanut sille rakkauskirjettä ja mä lupasin kirjottaa. Nyt sain sitten vihdoin jotain aikaiseksikin ja nyt vaan odotellaan, että posti kulkee
Sain työpaikan Tulee varmaan paras tuntipalkka ikinä tähän mennessä =)
Mulla on sitten maailman IHANIMMAT siskot *sydän*
Voi ei! Ihanaa! Sain VIHDOIN selville yhen biisin oikeen nimen ja esittäjän ja iiiiiih ei kestä! Ei siin mennykään ku 6 vuotta :D