päivän :)

Back to häröily O

Huomisen jälkeen 29 päivän työ & kouluputki ohi! Enää yksi labratyön purkutilisuus, yks tentti ja yks 5h työvuoro ja mulla on kahden päivän loma jee!

Multa kysyttiin tänää Alkossa henkkareita. T: Marjo 25 v.

Kello on 20.00 ja mä oon jo kotona. Vähän juhlaa.
Lisäksi olen tänään olen oppinut puolaa, italiaa ja englantiakin.

Asunto on kokonaan mun!

Onhan tää mutsilla budjailu ihan hubaa, kun voi tsiigaa leffoja kunnon äänillä ja telkusta. Plus MTV:tä on välillä ihan hupaisa tsiigailla, varsinkin kun Cribsissä on Skid Rown Sebastian Bach! :D

sauna <3

palkallinen työharjoittelu ensi kesäksi varmistui tänään :)

ja loput buffyn kaudet tilattu <3

Huomenna laivalle!!!!11 Voi sitä sekoilun määrää.

Eräs ihminen onnistu yllättämään mut tänään aivan totaalisesti.

Tarjoutu auttamaan sellasessa asiassa johon en ite ois koskaan kysynyt apua, ja tavalla johon itellä tuskin koskaan ois ollut mahollisuutta... Mutta se tekee sen mulle maholliseksi.

En edes tajuu miten voi olla ton kaltasia ihmisiä olemassa, ja että sellanen on vielä sattunut mun elämääni tupsahtaa. Ei voi käsittää, mut hemmetin kiitollinen mä siitä oon että tää tyyppi on osa mun elämää. Aivan tajuton ihminen.

Fiilikset asiasta meni aika pitkälti tätä rataa

Äiti..se on niin Super-äiti vaikka välillä luut katkeileekin ja elämä pökkii persuksiin *sydän*

- Sain eilen odotetun soiton eräältä henkilöltä. Elämä muuttui taas askeleen verran parempaan suuntaan.

- Luvassa mukava viikonloppu ystävien kanssa, joita liian vähän on viime aikoina nähnyt

- Tiedossa muutenkin kaikkea mukavaa ja odottamisen arvoista

Yövuoro ohi. Nyt neljä tuntia unta palloon ja herättyä saakin syödä ison lautasellisen kaurapuuroa...namia...

Perjantai! Ja sit tänään on meidän firman tuparit! Käytiin kattoo tota juhlatilaa, ja siit tulee ihan hemmetin makee *plur*! Lisäks tulee nimekkäitä esiintyjiä, paljon hyvää safkaa ja juomaa *slurps*! Koko jengi jo ihan bilefiiliksissä *jiihaa*!

Aivan ihana aamu ja aamiainen tarjottiin suoraa sänkyyn

[q]Super-Kerttu, 2.2.2007 08:18:
---
mayah, 2.2.2007 06:42:

Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat

---

Näin on! ja kesäloma taas yhtä viikkoa lähempänä..*nauru*
[/q]
vielä n. 21 viikkoa elämän ensimmäiseen täyspitkään palkalliseen kesälomaan*hihu*
onneks ei oo siis enää pitkä aika kun pääsee lomailemaan..*nauru*

juicen leski

Perjantai.. :) viel ku sais tän väsymyksen pois

[q]cjet, 2.2.2007 07:34:
Perjantai todellaki. Ja viikonloppuna MP-messutki.
[/q]

Niinhän ne olis...mut yksin sinne on kurja mennä...

Ensinnäkin tänään on vapaapäivä ja toiseksi kultsu tulee sittenkin tänään tänne *sydän*

Siivoaminen luista...jee jee...ei mitään pakkopullaa!

Työviikko takana ja sunnuntaina firman kemut :D

O