päivän :)

Back to häröily O

Koeviikko vihdoin ohi :) Toisaalta en haluaisi palata normaalin koulurytmiin, mutta toisaalta ei tarvii enää päntätä ja stressata \o/

Sain nukuttua, edes vähän

[q]tomppi, 4.2.2007 22:13:
Countdown to Super Sunday: 3 hrs 10 mins

--> no work tomorrow = NFL
[/q]

4 tuntia siannahan perässä juoksemista. <3 Harmi, ettei pysty kokonaan katsomaan. Work tomorrow.

[q]
- tänään alkaa kesäloma
[/q]

oonx mä missannu jotain? :D

sit ku se mun migreenipaskapäivä kaiken sen laattaamisen jälkeen loppu, pääsin tapaamaan yhtä parhaimmista ystävistäni ja nauttimaan tuopillisen cola-juomaa (aivan, ei kaljaa, vaan KOKISTA) !! ja siinä sit yks ikäihminen ukkeli pyys mut pelaa sen kaa bilistä ja pieksin sen 4-0 aikas uleeta eikös totta!!?? paska päivä kiva alkuilta!!

Onnistunu vappu ilman sen kummempia suunnitelmia :) Alppari<3
Hyvät yöunet :)
Koti ja Herttoniemenranta :) Viihdyn täällä niin hyvin <3

Sain lääkärille ajan ja voin jo elätellä toiveita, että tää kohta viikon kestäny tauti ois ohi
Toivottavasti tällä kertaa antaa tarpeeks vahvoja antibiootteja ku äskettäin syöty kuuri ei näemmä tehonnut.
Sit mun pitää viel luottaa et ne tietää mikä mus on vikana ilman verikokeita yms. Jos ei toi nyt määrää mua kokeisiin, vaan syöttää vaan uuden kuurin.

hahaa, voitin lotossa 11,80 sadankolmannenkymmenentuhannenkahdeksansadanviidenkymmenenkahden ihmisen kanssa :D

[q]fallen angel, 28.12.2008 10:49:
Pakkasta, lunta, ja aurinkoinen aamu =)

[/q]

Komppaan

[q]H3li, 5.2.2007 07:16:
---
Miinapiina, 4.2.2007 21:40:
sit ku se mun migreenipaskapäivä kaiken sen laattaamisen jälkeen loppu, pääsin tapaamaan yhtä parhaimmista ystävistäni ja nauttimaan tuopillisen cola-juomaa (aivan, ei kaljaa, vaan KOKISTA) !! ja siinä sit yks ikäihminen ukkeli pyys mut pelaa sen kaa bilistä ja pieksin sen 4-0 aikas uleeta eikös totta!!?? paska päivä kiva alkuilta!!

---

tiiänköhän kenestä puhutaan?
[/q]

no ei se kuka kosi mua... lol

sunday chill *sydän**hih**hihu**joo**piis*

soitin äsken lääkäriin ja oisin vinkunut aikaa et saisin sen respan niihin migreenilääkkeisiin, ni ei mun tartte ees mennä sinne lekurille ku se ystävällinen täti etti sielt koneelta mun ikivanhan reseptin ja se vaa uusitaan ... se on kirjotettu joskus vuonna enmuistakoska ja en ees tajunnut tollasta respanuusimis juttuu ku siit on niiiiiiin kauan ku oon viimeks ne lääkkeet saanut...

ni aikas kiva juttu !

Venynyt lounas mitä parhaimmassa seurassa

Mua vituttaa yks juttu niin paljon että ei voi kuin vain hymyillä*iloinen*

kyl ne on noi uskomattoman kärsivälliset (ja ihanat) ystävät <3

vähitellen näyttäis siltä että kuume lähtee laskuun, joten odotettavissa on varmasti jo huomenna paljon ihmisystävällisempi versio itsestäni verrattuna siihen, mitä olen viimeiset kolme päivää ollut. anteeksi.*blush*

ja torstaina pääsee kokeilemaan esim. lumikenkäilyä! eli oon nyt päättänyt parantua siihen mennessä.*hihu*

Orkidean keikka GooMilla

oli ihan loistosetti..

Oli aivan huippuristeily!! Goomilla tuli tosiaan pyörähdettyä.. Ois nii voinu jäädä viel toiseks yöks.. no.. ens kerral sitte..!*vink*

Murtunut kylkiluu ja yhden tunnin yöunet teki hyvän säväyksen työhaastiksessa. Paikka lohkes, vaikkakin "hieman" vaativampiin hommiin kuin mihin hain. Perkele, nyt vaan 3 viikkoo saikkuu ja sit lähtee!

http://klubitus.org/blog.php?blog=10873

O