päivän :)
Kia on kasvannu ihan mielettömän paljon. Nyt hän on 58cm ja painaa 5135g
Kauniisti keskikäyrää pitkin menee kehitys ja muutenkin niin kiltti että ei mitään rajaa.*plur*
Löysin ehkä yhden potentiaalisen kesätyöpaikkavaihtoehdon
meen kohta sänkyyn ariel peiton alle ariel pehmolelun kanssa värittämään ariel värityskirjaa kiitos tytöt ihanista lahjoista.
ne on kaikki ihan pimeen siistejä *sydän*
Tuli sit vihdoin ja viimein erottua kirkosta.
Oon pitänyt koulusta omaalomaa viimeiset kolme päivää kun oon tehnyt yhtä rästiportfoliota joka olis pitänyt aloittaa jo syksyllä ja kasata hiljalleen ja minen tietenkään semmoiseen kyennyt vaan tein sen kaiken vasta nyt kuluneen viikon aikana ja äääeäeäeäeee oon ihan ylihysteerisen huojentunut koska SE ON VALMIS NYT!! *jiihaa**aplodit**plur*
hyvin menneet reenit tämä siis jo nro 3
tää aamu.. mitenkää ei voi alkaa oikeestaan enää paremmin.. heräsin huonosti nukutun yön jälkeen..okei meijä talosta o sähköt poikki (hyvä savon voima *grr*)..sehän ei mellbergiä estä vaan laitetaan kahvinkeittimeen setti valmiiksi ett alkoo porisemaan ku virta palaa.Nooh.. virrat sitten palas ja sain pakattua pelireissun kamat aikas nopsaa..ainoa vaa että olen TAAS hukuttanut mun puhelimen kuulokkeet *toktok* onneks o kyl noi tietsikkakuulokkeet mukana ni voi niil sit popittaa :) Onha ne kieltämättä vähä isot mut ei se menoa haittaa =) Noh.. eniveis.. sain sitten aamukahvia ja pakattua..Sähköjen tulon jälkeen laitoin musat tietty soimaan.. tässä o fiilistelty heavy fusionia ja choisea yms taas nii et naapuritki varmaa joraillu mukana
mutta kuiteskin vaikeuksien kautta voittoon tänä aamuna
Nyt sit toine kuppe kahvetta ja lisää volaa
vittumainen työpäivä loppuikin spontaanisti
kaksi tuntia odotettua aiemmin! :)
Sain viel nää pari päivää sairaslomaa. Perjantaina sit hyvin levänneenä voiki päästellä täysillä*pahis*
Saikkupäivä ja kaksi uutta lehteä tipahti juuri postiluukusta. Ja niin tietty: 11 katsomatonta leffaa odottamassa. Kyllä nyt kelpaa makoilla sohvan pohjalla teemuki kädessä.
Perjantai todellaki. Ja viikonloppuna MP-messutki.
[q]larzizi, 31.1.2007 16:28:
Aasiassa kolmen kuukauden reissulla oleva kaveri pääsi koneelle ja sai juteltua sen kanssa hetken aikaa. Ikävä helpotti hetkeksi *sydän*
[/q]
Mitä se sille koneelle sanoi?
Tein ihan älyttömän hyvää kanaa
[q]Avernian, 31.1.2007 16:59:
Mitä se sille koneelle sanoi?
[/q]
Tähän on varmaan ihan turha edes vastata
[q]larzizi, 31.1.2007 17:03:
Tähän on varmaan ihan turha edes vastata
[/q]
Mut ehanaa, kun teit sen silti!
Uusi ja hieno lasinen henkilövaaka
Tätä oltiin kaivattu.
& muutekin kiva päivä kun on jo siivottu ja perhetyöntekijä on käyny ja Kiakin on ollu kiltisti koko aamun ja vain hymyilly
Tästä on kiva jatkaa tätäkin päivää.
[q]H3li, 31.1.2007 22:34:
juicen leski
[/q]
vähän oon repeillyt... crissyyn ei uponnut...
Henkevät, pitkät ja perusteelliset keskustelut rakkaan kanssa eilen illalla..*sydän* Ihan parasta!
näyttötyön toinen osa menossa... asiakastyytyväisyyskyselylomakkeet tehtynä ja vietynä sinne paikkaan mihin sen teen... oli hauska kattoo ku tyypit täytteli niit lappuja... oon niiiiin ylpee itestäni
[q]mayah, 31.1.2007 20:36:
Tässä päivässä ois niiiiin monta hymyä, mut en vaan yksinkertaisesti jaksa kertoa niitä kaikkia, joten todetaan lyhyesti vain näin:
:) x 100
[/q]
Pystyks vippaan yhen hymyn tännekki päin?