päivän :)

Back to häröily O

eilen sain kuulla että kolestroliarvot olivat hieman kohollaan, joten sain nyt sitä kaipaamaani potkua perseelle, että alan nyt syömään taas terveellisesti Heti tuli parempi fiilis kun tietää että on ikään kuin pakko tsempata tän jutun kanssa ja onnistumisprosentti huomattavasti korkeammalla.

kaikesta tilttailusta huolimatta... kone toimii sittenkin...

Tajusin tänään jumpalla, miksi olen aina tykännyt käydä yhden homomiehen pitämissä jumpissa... Siitä onkin aikaa kun viimeksi olen sielä käynyt, mutta seuraava kerta tulee olemaan pian

Siellä jumpataan reivimusiikin (tai sen kaltaisen) tahtiin *jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*

Hmmm ... Luulen , että tästä päivästä ei tule läheskään niin paska kuin eilisestä :)

Voi vitsi, hymy kyllä nousi huulille kun asiakas tuossa kuuli mun asunto-ongelmasta ja kertoi et saattaisi olla mahdollisuus saada asunto...ei siis mitään vaikka en saisikaan sitä asuntoa, mut se et joku viitsii vaivautua tuolla tavoin niin nostatti hymyn...

Jes! Olen kovassa kunnossa... elämä hymyilee! Ja mummiäs on pop*plur*

Ensi yönä lähden etelään!!

päivän :) nro.2 .... Tonilta saadut musiikit

tralallaa
sain viimeinkin hankittua tappajahain ja painajainen elm streetillä elokuvien ykkösosat itsellein :)

uus läppärini ja tää nokia n91 *sydän* aaah..

mellu *sydän* toimivat ihanat laitteeni <3

uusi tatska, bileet illalla, salmiakkikarkkeja.
ja oon muutenkin todella onnellinen. *sydän*

Pääsin työhaastatteluun siihen yhteen ainoaan paikkaan, johon oon saanut aikaiseksi haettua

Kaiken lisäksi ne otti haastatteluun vain 5 ihmistä, ja töihin otetaan 1-2, mahdollisesti jopa 3... siis huhuuu.

ihana aamu, aurinko paistaa ja sain pitkästä aikaa oikeesti nukutux*plur**hihu*

Pyöräilin töihin ensimmäistä kertaa uudesta kodista

Vaikka matka onkin pidempi kuin ennen (nyt 9km) niin aika nopeasti sen poljin, 45minuutissa, ja kaiken lisäksi missasin muutamat "oikopolkut" kun en aina ollut ihan kartalla

vaatepaketti briteistä saapui tänään! jeee!

[q]Air, 30.1.2007 20:12:
Diplomityö valmis 9 kuukauden väännön jälkeen! Onpas harvinaisen helpottunut olo. Tuli kyllä stressattua hieman turhan monta kertaa sen kanssa. Ei koulua enää vähään aikaan, kiitos.
[/q]

Onnea! *taputtel*

Mä oon vihdoin töissä. Ihanaa. Alkoi jo niin paljo nyppimään se kotona nysvääminen. Tänää tsekkaan Tennispalatsin näyttely :)

"Tilauksesi on lähetetty"

Mä oon ylpee kun mun mörikkä on oikeesti lopettanu nuuskaamisen
Ja vaikka onki viime aikoina ollu vähä nihkeetä niin tänään saatiin selvitettyä ja juteltua kunnolla asioista..Tästä se lähtee
Niin joo..Sain vaihdettua pilleritki toiseen merkkiin

http://sirius.sgic.fi/~riku/horoskooppi.html
:DDDDDDDD

O