päivän :)
vapaa viikonloppu
[q]KooKie, 4.1.2007 23:49:
Elama voitti aivan helvetin hirvean krapulan jalkeen ja nyt taas menossa! Johan nyt, kun klubeiltakin loytyy koneita. <3
[/q]
Oke nyt on pakko myöntää et käy kateeks.
Aivan uskomatonta musaa *sydän* Niin siisti fiilis löytää jotain uutta ja upeaa
Tänä talvena kun ei ole ollut ollenkaan lunta, kylmää ja märkää, niin ei ole tullut minkäänlaista talvimasistakaan
oli tosi hauska aamu kotona ja rakastuin omaan mieheen uudestaan *sydän* etsintä on päättynyt, jos on olemassa se oikee, ni tää on se.
herkuttelu ilta....*slurps*
Oon saanu tänään hoidettua monta keskeneräistä juttua ja tehtyä tehokkaasti kouluhommia :) Nyt palkitsen itseni pähkinäjätskillä ja parilla jaksolla Buffya :)
Löysin yllärinä repusta proteiinipatukan juuri kun teki mieli jotain hyvää :)
[q]larzizi, 6.1.2007 02:50:
Edit. Ai niin! Ehdoton päivän :) oli kyllä, kun kuulin (ja näin), että pätkiksiä on VIHDOIN jonain muunakin kuin pelkkänä patukkana!!!!! (oli jo aikakin)
[/q]
Siitä en tiiä, mut marianne snacksithan maistuu ihan pätkikselle.
sain wlanin kämppääni, järjestelin johdot ja piuhat uusiksi :) tuntuu siltä kuin ois saavuttanu jotain.
Jotenkin kivan rauhallinen olo - oon ollu koko yön hereillä ja nyt katselen upeaa aamutaivasta Nouseva aurinko, kaukana horisontissa mahtava pilvivuorijono, sen takana ikäänkuin maalattuja pilviharsoja... Taustalla soi 4 Strings - A Deeper Love (4 Strings Vocal Remix) *sydän*
Kaunis hetki, ja mieli on sen verran uninen ettei siellä liiku mitään häiritseviä ajatuksia
tulipa hauska avaruustarina ygöseltä äsken:)
[q]plink, 6.1.2007 12:41:
[/q]
Ihme idiootteja se miehistö vaan. Kun paremmin tietäviltä tulee käsky tulla sisään niin jäävät inttämään, että kyllä mä vielä hetken voin olla säteilyssä...
[q]Avernian, 6.1.2007 12:44:
---
plink, 6.1.2007 12:41:
---
Ihme idiootteja se miehistö vaan. Kun paremmin tietäviltä tulee käsky tulla sisään niin jäävät inttämään, että kyllä mä vielä hetken voin olla säteilyssä...
[/q]
nooh, pikkasen dramatisointia, mut ei sentään kuitenkaan jenkkitasoa. annettakoon anteeks, sillä kaipa noilla ohjelmilla on tarkoitus saada vähän fyrkkaakin.:)
telkusta tulee victoria´s secretin alusasu-ohjelma.. voiko mies muuta toivoa*sydän*raskaan päivän jälkeen..
Hyvä mieli Rose Gardenin Avaruusdiscosta. Mielettömän hyvää musaa.
[q]mayah, 6.1.2007 10:25:
Oli hauska ilta eilen :)
[/q]
Todellakin :)
[q]sare, 18.4.2007 12:13:
töissä toista päivää, tää on yllättävän kivaa ja mä saan palkkaa siitä et mä istun klubituksessa:D
[/q]
Mä oon saanut tosta palkkaa viimeset 1,5v
@ Nokia reception
[q]plink, 6.1.2007 12:41:
[/q]
Oli mielenkiintoinen pätkä, harmittaa vaan etten nähny alusta saakka.
Koulu on nyt toisen vuoden osalta ohi. Tänään saatiin aamupäivällä päätökseen melkein puolenvuoden projekti, jota tilaaja kehui kovasti.
Nyt päikkäreille ja sitten illalla juomaaan nuppi sekai.... eiku, tarkoitan juomaan sivistyneesti viiniä luokan kanssa.