päivän :)
Mies on hassu ja ihan überhyvällä tuulella *sydän* se tarttuu
Miten hyvältä voikaan pelkkä voileipä maistua
[q]RainChild, 4.1.2007 23:11:
Miten hyvältä voikaan pelkkä voileipä maistua
[/q]
kyl tää tosi hyvää on :)
ja tää munakokkeli :P
ProvinssiRockiin rokkaileen :)
Koko viikon ollu paska olo tuntuu helpottavan ainakin jonkun verran *hymy*.
Jos ei takapakkia lykkää niin sehän olis sitten bilettoo lauantaina *jiihaa*.
eilen oli kivaa lolpparissa päivästä yöhön. Paljo kivoi ihmisii, mutt myös paras housuunsa kussutta sontasäkkiä. Ihan iisi meno näytti olevan muutenkin, ei mitää pullonrikkoja teinejä.
kunhan tässä nyt pääsis lähtemään diggailee junkkaa sibeliuspuistoon niin ois tosi päivän :))
Työpaikka varmistui viimeinkin!
rakkaus
voitettiin tv-peli tänään ja mä sain elämäni ekat h2o pisteet <3 jeeeeeee
[q]KooKie, 4.1.2007 23:49:
Elama voitti aivan helvetin hirvean krapulan jalkeen ja nyt taas menossa! Johan nyt, kun klubeiltakin loytyy koneita. <3
[/q]
Hhah. Istut mun vieres.
Postin mukana tuli uudet kulokkeet tänään
Erittäin kiva päivä takana, vaikka ei periaatteessa tullut tehtyä mitään ihmeellistä. Kaverin luona tuli oleiltua, katseltu telkkaria, puhuttu paskaa, tehty pizzaa ja syöty mehujäätä Sitten vielä virkistävä iltalenkki kaverilta himaan, niin se on siinä *sydän*
Paras laulutunti ikinä *sydän*
Tää on kyl päivän *lmao*,mut tyyppi irkkaakin Quakenetis.
<@ndeyaa> nää alek tsalat ja proteukset on vaan wnb metallimiehiä jotka ei koskaan oppinu soittaa skebaa
mikä perjantai, mulla on henkinen maanantai tänään (ja huomenna)
vloppu alkaa parin tunnin päästä *sydän* lepoa *sydän*
[q]Timce, 5.1.2007 12:29:
...se oli tänää kassalla...
Huomasin, että tää emäntä oli ulkoiluttamassa "kaksosia" sellasen kohtuu syvän v-aukkoisen paidan kautta. ^_^
[/q]
Tällee ite kaupantätinä sanoisin, et joku rotihan tos hommas pitäis olla. Meil on ainaki tarkkaa määritetty työasu ja siisteys yms.
Joo kerranki mullaki perjantai
Yleensä lauantait aina töissä.
[q]Hyzenthlay, 5.1.2007 12:20:
mikä perjantai, mulla on henkinen maanantai tänään (ja huomenna)
[/q]
Eikö toi olisi parempi toisinpäin?
Muutaman tunnin päästä pitäis lähteä katsastamaan uusia työpöytiä alennuksista Vanha alkaa olemaan jo aika rapakunnossa, kun ei laatikotkaan aukee enää kunnolla. Ihanaa päästä siitä vihdoin eroon