päivän :)

Back to häröily O

Olin tänään hieronnassa taas, kävin ostamassa hyvät urheilukengät ja parit leffat. Kohta täräytän saunan päälle ja nautin ihanasta elämästä :)
Huomenna tiedossa safkaksi hyvää wokkia.
Tättärää :)

YESh. Elimistö palautettu raa'alla voimalla salin kautta omalle kiertoradalleen uudenvuoden jäljiltä. Vittu ku tuntuu taas mieli paljon paremmalta.

[q]Ozie, 22.1.2007 16:40:
---

Elän täs toivos et se olis joku hieno auto.... TOIVOTTAVASTI MUN MIELIKUVIA EI MURSKATA!
[/q]

Joo, ja kolmen viikon etelanloma viela lisaksi kahdeksan valitsemasi kaverin kanssa! Siis vahintaanhan sen taytyy olla jotain tota luokkaa...?

twin peaks <3

[q]Janisa, 22.1.2007 16:43:
---
Ozie, 22.1.2007 16:40:
---

Elän täs toivos et se olis joku hieno auto.... TOIVOTTAVASTI MUN MIELIKUVIA EI MURSKATA!

---

Joo, ja kolmen viikon etelanloma viela lisaksi kahdeksan valitsemasi kaverin kanssa! Siis vahintaanhan sen taytyy olla jotain tota luokkaa...?
[/q]

Joo, mul o kans odotuksissa jotain tommosta. Kaikki kulut tietenki maksetaan viel!

työpäivä...

Nyt on Dinersin lasku maksettu, eli se millä maksoin matkani, eli nyt se on ihan virallisesti maksettu ja jee

The Onionin Bush-pilailut :D http://www.theonion.com/content/index

[q]rose, 5.1.2007 00:30:
rakkaus
[/q]
aww
komppaan

http://www.break.com/index/live_action_pacman.html

japanilaiset <3

*pihkassa**sydän*

Havaitsin että linuxiin löytyy dosbox ja scummvm. Pääsee vääntään koko työpäiväks vanhoja seikkailupelejä :)

[q]astaroth, 4.1.2007 16:12:
erosin juuri kirkosta. nyt on sellainen olo, että tein pitkään aikaan parhaan päätökseni. samalla kuittasin yhden uudenvuoden lupauksen plakkariin
[/q]

Onneks olkoon, sääli että joudut kuitenki maksamaan loppuvuoden kirkollisverot ;-(

huippumälli ja l- koodi, todellaki ! *odottel iltaa*

sain hoidettua tänään monta sellaista virallisluontoista asiaa,
jotka ovat jo kauan olleet hoitamatta :)

+ saan jo huomenna rakkaan ikälopun tietokoneeni (vanha rouva)
huollosta, eikä se maksa kuin joku 20e <3 vikana oli onneksi vain
hajonnut tuuletin, huh!

[q]astaroth, 4.1.2007 16:12:
erosin juuri kirkosta.
[/q]

onnea, oikea päätös! :)

*sydän* yks poika

tänään on ollut ihan loistava päivä!! mulla oli koulussa mainoskampanjan esittäminen, muut oli tehneet sitä viikkoja ja pareittain ja mä tein sen päivässä yksin yhden väärinkäsityksen vuoksi...

sain siitä viel H3:n et oon todellakin tyytyväinen, ja mua ei jänskättänyt yhtään sen esittäminen... oli uleeta!!

miina sano tänään melkeen sukka (ihunaa!!) miro sano mulle et minä nakastan sinua! *sydän* mulla on maailman ihanimman lapset!!!!!!! se rakkaus minkä niiltä saa pistää hymyilyttää väkisinkin joka ikinen päivä!!!!!

Today was a good day

ihanat ihmiset ympärillä. *sydän* jälleen paras syy nostamaan hymyn huulille, vaikka maailma kuinka murjois.

Mänttilän poika *sydän*

O