päivän :)
koko viikonloppu perjantaista tähän pisteeseen oli aivan uskomatonta ja ja ja ... huh. nukkumaan... <3
*ding**ding* aa sain koneen kuntoseen *känni**piis**uros**uros**uros**hellokitty*
Hihii, paino tippunut! Kyl se tästä, pikku hiljaa... *jiihaa**hihu*
Sain unta klo 1.00 aikaan mutta silti 7.05 ylös se oli mun uudenvuodenlupaus (että yritän herätä aiemmin kouluun) ja hyvin alkaa ainakin. Sama kun lauantaina unta 2.30 (uni ei tullu aiemmin) ja klo 5.45 ylös pirteänä ja bussilla Helsinkiin pelaamaan :D Mut se ei toiminu niin hyvin, 12 aikaan kotiuduttuani väsymys oli melkoinen
Kaksi (hiljattain aivan liian käytettyä) sanaa riittää kuvaamaan mun tunteita Prahasta ja meidän reissusta: GREAT SUCCESS!
Ok, suhteellisen nihkeätä herätä tällaisilla univeloilla 6h unista kahdeksaan kouluun, mutta oli se sen arvoista. Mä rakastan niitä ääliöitä siellä. :D *sydän*
jeah, koko loppukuun ois perjantait vapaata.
[q]Verano, 8.1.2007 10:34:
---
Annakins, 8.1.2007 10:22:
*Mirri*, 8.1.2007 10:00:
Viettelysten saariki.
Vieläks ne jatkaa sitäki skeidaa?
---
Hei tyyppi kattoo jotain Buffya! Jossa on vampyyreita :D
[/q]
No niin katonki! Ei siin mitään, ohan toi hupaisa, mut musta se on ehkä väsynein noista tosi-tv -jutuista ergo mielestäni skeidaa :D
Tehtävässä, mitä olen lykännyt sitten joulukuun puolenvälin, kesti 7 minuuttia. :DDD
näyttää hyvästi siltä, että koulun opiskelijakunta sponssaa kuin sponssaakin maratoniosallistumista (vaikkei liikaa kannatakkaan vielä juhlistaa ennen kuin on varma tieto..)
Vaasa ja mun kamut*sydän*
viikon kestänyt flunssa vihdoin selätetty
Marje tippu :D <3
Keksittiin kaverin kanssa yhdelle kaverillemme aivan mahtava synttärilahja
Tuli mitattua tukan pituus. 115cm.
Tänään on ollut jotenkin vaan kiva päivä*hihu*
[q]yaya, 8.1.2007 22:42:
L-koodin uudet jaksot ja mansikkajätskiä *sydän*
[/q]
Hihii, täysin sama *hihu**sydän*
Sain kerrankin tiskattua ennen töihin lähtöä, joten kullan ei tartte tiskata sitten kun tulee kotiin töistä :).
[q]Mimir, 8.1.2007 22:45:
---
yaya, 8.1.2007 22:42:
L-koodin uudet jaksot ja mansikkajätskiä *sydän*
---
Hihii, täysin sama *hihu**sydän*
[/q]
Kyllä! Ilman jätskiä tosin.
Kahden tunnin lenkki <3 Kannattaa eksyä, niin sitähän voi jopa löytää uusia ulottuvuuksia perustutulta lenkkipolulta!