päivän :)
Näin mun pari ystävää tänään piitkästä aikaan ja pari muuta ihanaa ihmistä *sydän* Tuli niin kaikki hyvät muistot mieleen
olen onnellinen.
Sain ekaa kertaa reiluun viikkoon nukuttua, enkä ees muista koska viimeks ois ollu näin hyvä olo.
vappu & ullis *sydän* +tietty eiliset bileet ja kaikki ihanat ihmiset
palkankorotus
[q]Sallakat, 3.1.2007 10:54:
palkankorotus
[/q]
Viddu jos vaan ikinä sais!!*grr*2 kertaa jo hylätty pomon lähettämä korotuspyyntö. Paska julkinenhallinto.
Uus palkkausjärjestelmä duunissa nostaa tuntipalkkaa ihan mukavasti
Ihanaa, ruokaa! Vihdoin sain ruuan valmiiks. Maistuu.
Ehdottomasti mun päivän piristys....*lmao*
Kävin yliopistolla syömässä ja näin paljon hyviä kavereita Ja yllätyksekseni odotan ensi viikkoa, jolloin opiskelut taas alkaa *hymy*[size=8] (-> kaverit palaa lomalta ja niitä näkee useammin...)[/size]
Palkka nousee tänään
Sain mentor-tehtävän läpi täysin pistein, ne oli ihan *täh* ku vein sen sinne, sit ne näytti jotain esitettä jonka ne oli just ostanu jostain mainosfirmasta tyyliin logoja ei ollu syvätty ja kaupunginjohtajan kohdalla luki jotain 60+ vaikka se on joku 50 kybäne *nauru*, värit oli ihan perseestä ja asettelusta ne ei varmaan ollu ikinä kuullukkaan siellä firmassa, esitteen kannessa lukee isolla et "VIRTAA VIRTOLAISILLE" ja kannessa poseeraa kunnanjohtaja kuntoilupyörän pääl ja sen yläpuolella puhekupla:
"LISÄÄ VIRTAA!" Ei helvetti oikeeasti mistä noita firmoja löytyy
Sain siivottua mun kämpän vihdoinkin ... ja keittiössä valmistuu ihan vitun hyvää katkarapu keittooo
soittelu o kivaa
saa aina hyvälle mielelle
mua kehuttiin tänää töissä... ja oon kyl tykännyki olla siel töissä vaik onki sekä fyysisesti et psyykkisesti aika raskas työ
Kaverin kans katottiin Kummeli Kultakuume.... legendaarista*lmao*
Virve tulee huomenna kylään
Tuli unelmoituu mitä teen ku on intti ja korkeekoulut ohi ja kunno duuni alla. Luultavasti tosta johtuen hirveen hyvä fiilis :)
Eräs nettikirjoitus....*jiihaa*
Espresso
Ainakin toistaiseksi, saa nähdä kuinka monta tänään menee...