päivän :)
oli ihana yllätys aukaista verhot ja huomata maan olevan lumen peitossa.
Tänään on myös firman pikku joulut Meccassa, kaiken hehkutuksen perusteella tulee olemaan varmasti todella hyvää ruokaa nam.
Tulin just tarhan joulujuhlasta. Melkee itku pääs, tuli jotenki niin oma lapsuus mieleen ku katteli niit naperoita jotka esiinty. Joulupukki tuli myös käymään ja voi helvetti sitä hysteriaa mikä sinne tuli
"Joulupukki, mun on pakko saada se formularata!!, ei transformereita tänä vuonna, ku mul on melkeen ne kaikki, mut muista se formularata!!"
Ja mun kullannuppu..huus vaan et "kattokaa tuol on mun äiti, äiti rakastaa!! " - vaik piti esittää joululauluja..
Toi poika.
sain vielä näinkin viime tipassa istumapaikkaliput junaan, joten pääsen maalle jouluksi ja vielä sieltä poiskin*hihu*
viime vuoden tapaan ei siis "tarvitse" istua ravintolavaunussa koko 6 tunnin matkaa..*känni*
Juu, toi lumi oli positiivinen ylläri kun aamulla astui ovesta ulos :)
Lisäksi tämä oli päivän :D
http://www.directionzero.com/2006/fourteen-year-old-kid-wrecks-2007-mustang/
[q]ninscu, 27.11.2009 00:24:
---
Inferno@Tre, 26.11.2009 20:57:
Uutta tatskaa pukkaa vasempaan käsiverteen. Tällä kertaa tulee sen verta isohko et joutuu tekeen kahdessa osassa mut part1 alkaa oleen ready.
---
Millanen tulee?
[/q]
Succubi vasenpaan olkavarteen alunperin piti tulla 8x18cm mut nyt tehtiin vähän isompi täyttää käytännössä koko olkavarren vapaan tilan.
Aurinko.
Need I say more?
ilmotettiin et joulukuun tili tulee tän vkon perjantaina =D
Iik apua :D
Nii ja vihdoinki alko kesä! Ja perjantaina kesäloma!! PLUUUUUUR!
Ei krapulaa!
Mahtava viikonloppu kun lauantaiaamuna olin freesinä urheilemassa ja sunnuntainakin auringonpaiste tuntuu mukavalta ja elämä kevyeltä. Aion mennä pyöräilemään eikä tarvitse edes pelätä sydänkohtausta. :)
Vaikka eilinen duunipäivä oli ahdistava ja raivostuttava, niin tän päiväinen kahden tunnin seminaari Libanonista kruunasi kyl tän viikon
Kaikki anotut lomat duunista kerralla läpi! ^___^
[q]astaroth, 19.12.2006 16:01:
---
Piiuzki, 19.12.2006 15:22: musta tuli työpaikan vuoden työntekijä
*eikä*
---
zomg :D mutta onhan se 170e ylimääräistä kahisevaa :)
heii mä pääsen shoppaa *plur**jiihaa**aplodit*
Jipii, lunta *aplodit**hihu*
kävelylenkki feat. kauluri :)
Vika päivä duunissa ennen lomaa :)
Sain vihdoin viimeisetkin joululahjat ostettua *hikoil*. Postissa tuli läjä joulukortteja *plur*, aika moni sellaselta kelle en itse laittanut *blush*----> äkkiä postittelemaan vielä erä joulukortteja *nauru*!
Noh, pitää ajatella positiivisesti, äidille sain jo lahjan hankittuu \o/
Tänään ensimmäistä kertaa joululahjaostoksilla ja kaikille löytyi lahjat yhdellä kertaa! Ja koko reissuun meni aikaa n. puoltoista tuntia, josta ainakin puolet ajasta meni toisen osapuolen ostoksiin.
En oo KOSKAAN päässy näin helpolla
joululahjojen paketointi. <3
ja runon avautuminen.