päivän :)

Back to häröily O

amazing race :D jengi pinnailee paineen al aika hyvin toisillee

[q]Samu*, 19.9.2007 09:05:
Omalla kohdalla tuon päälle tuo hyvää fiilistä lisäksi se, että ensimmäistä kertaa aikoihin on jonkinlainen oman tulevaisuuden suunnitelma piirulleen päässä. Siis todellisia tavoitteita joiden eteen on valmis tekemään työtä ja elelemään ns. vedellä ja leivällä. Mitä haluaa elämältään, miten sen voisi yrittää saavuttaa, missä tahtoisi olla vuoden päästä, jne.

[/q]

Oikea asenne kyl! Kunpa mullakin ois kaikki edes puoliksi noin selvillä. No, ehkä pieni tarvii viel aikaa ja tilaa kasvaa, toivon et tää seilaaminen vähitellen joskus johtaa johonkin hetkeen jolloin asiat alkaa selkeytyä ja olis odotettavaa kauempanakin kuin seuraavan kuun lopussa. :)

pääs treenaa!

ja vika tentti on huomena! JEi!!

Kaunis aamu!

[q]pirpeli, 17.12.2006 23:20:
Voi ristuksen kiesus, mä oon aika onnellinen.
[/q]

no sittenhän meitä on kaksi!

Viikonloppu ohi, flunssa melkein poissa, kuuden tunnin kokouksen jälkeen täysi ateria ravintolassa ja saatiinpa päätettyä juttuja niin, etten saa kämppikseltä turpaani kun meen kotiin huomenna. Huojentunut fiilis siis

+ toisesta topikista löytyi kivoi sanoi ja youtubesta löytyi kadonneeksi luulemani llamasong

Voi ristuksen kiesus, mä oon aika onnellinen.

[q]KooKie, 18.12.2006 01:48:
-klips-
[/q]

Höpöhöpö, sun broidit on siinä iässä et niitä pitää valmistella siihen, kun ne täyttää 16 :P Koska sillon niistä tulee mun omaisuutta!

Mahtava viikonloppu takana, monet hyvät naurut irronnu. :)

Mun Sennheiser hd 25:set tuli!

Mukava viikonloppu takana ja yleispositiivinen olo, vaikka viimeyön unet jäivät vähäisiksi ja aamulla vaati normaalia enemmän keskittymistä selvitä matematiikan tentistä.

Yks aika kiva poika

Kaverin joulutervehdys Hollannista*sydän*

Ihana työpäivä, ihania asiakkaita ja hillitön sähellys kassakoneen kanssa, siinä repeili useampikin asiakas ku meikäläinen on siinä, että "oon ihan varma, että mulla on tolle oma nappulansa" Pomo kävi myös kerran sanomassa, että "älä hymyile asiakkaille noin paljon, ne pelästyy ku ne ei oo tottunu" Mutku oli niin hillittömän kivaa

[size=8]No se tietty vähän laskee fiilistä kun tietää, et ens yöks pitää vielä mennä toiseen paikkaan yövuoroon. Mut kai se menee, eihän sitä tiedä jos sielläkin vaikka olis kivaa.[/size]

Ihana uusi koti! 85m2 laakeeta tilaa (lue: lisää siivottavaa) !!! Innolla ootan et koska aletaan tekee pintaremppaa! uleeta!

pääsin työhaastatteluun*jiihaa*

Rakkain ystäväni palasi tänään takaisin Saksasta! *sydän**hali* Oli niin kovin kauan poissa....

tajusin just (taas) koko työpäivän kuunnelleeni DJs journeys to underground-settejä nettiradiosta. Proge-, deep- & tech-house jaksaa pitää mielen virkeenä ja sopii hyvin taustamusaksi niin kotona kuin töissä ^__^

*pihkassa**plur*

[q]as, 18.12.2006 19:56:
http://kolaa.eipysty.net/ollihokkanen.gif
[/q]

Ei pysty, on liian hapokasta.

O