päivän :)
[q]I-NA, 24.5.2005 17:14:
jone nuorena: http://irc-galleria.net/view.php?nick=TfO&image_id=3414395
[/q]
Eikä ole, vaan Töffe
;)
joululahjojen paketointi
Mun mummu Suomessa!
Lunta
[q]crissy, 18.12.2006 13:30:
Ihana uusi koti! 85m2 laakeeta tilaa (lue: lisää siivottavaa) !!! Innolla ootan et koska aletaan tekee pintaremppaa! uleeta!
[/q]
mihis muutitte :) ?
Haettin murmelin kans omasta metsästä joulukuusi :)
koulu ohi, vika tentti oli tänään aamulla. keskiviikkona lähdetään whistleriin. poistuminen sinkkuluukusta. tää päivä ja viimeinen viikko on ollut pelkkää hymyä. :)
Uus tukka
IHANA ilma tänään, harmitti vaan olla sisällä koko päivän :(
Ja se lumikin näyttää sieltä tulevan *sydän*
[q]Mellu-, 18.12.2006 21:12:
---
crissy, 18.12.2006 13:30:
Ihana uusi koti! 85m2 laakeeta tilaa (lue: lisää siivottavaa) !!! Innolla ootan et koska aletaan tekee pintaremppaa! uleeta!
---
mihis muutitte :) ?
[/q]
muutettiin tänne kivimaan uimahallin viereen=) sain siivottuu vanhan kämpän lattiasta kattoon ja nyt o selkä nii jumis et saa nähä kuinka pääsee nukkumaa...;)
Bongasin ystiksen Idolsin tv-mainoksesta.
lunta. <3
Hulttio-kummi kävi viemässä kummilapsensa lahjat ja sai huomata, että vekara käyttää nykyään minä/me-muotoja, kyselee ihan kauheasti kaikkea, mm. mun kielikorusta, omaa edellytykset hyvin ilkikuriseksi riiviöksi ja pelottava huhu piti paikkansa:Puuha-Pete jyrää hänen ja hänen vanhempiensa maailmassa.*justjoo*
Käynköhän mä liian harvoin paikalla.*ding*
[size=8]Mut toisaalta Lahti sijaitsee susirajalla ja sinne matkaaminen kestää ikuisuuden.[/size]
Fabio Cannavaro valittiin just maailman parhaaksi futaajaksi ansaitusti!!*hihu*
Forza Italia!
Huomenna voi olla kiva päivä
Ja sit muutenkin vasta perjantaina töihin.
sain selvitettyä asioita jotka ahdisti maailman eniten!
Ei tarvittu ku vähä suoraa puhetta*nauru*
On kyl kivannäköistä ulkona kun lumi tuli. Heti tuli enemmän joulufiilistä :)
Lunta! Lunta! Lunta!
Jo eilen näki pientä lumisadetta, mutta ei uskaltanut hehkutella vielä sitä, kun jos se olisi kuitenkin ollut pelkkää vettä aamulla. Mut nyt se oikeesti pysyy maassa! Ja kaiken lisäks ei oo mitään hirveitä pakkasia, vaan sillee ihan mukavasti, jonka vielä mäkin kestän
JIPPII!!!
17.02.06 Amon Amarth @ Kaapelitehdas