päivän :)
On tullut oltua tänään ahkera ja oon saanut paljon aikaseks, joten on hyvä mieli Tuli tehtyä kaverin joululahja lähes kokonaan valmiiksi ja sitten sain askarreltua kortit
Ei enää paljon puutu..
Sain ostettua kaikki joululahjat
ja sitten tietty itselleni kans; tarttu mukaan semmonen kiva mekko uudeks vuodeks *eimaltaoottaa-hymiö*
Hjyva fiiwis!
Eika ees vasyta! Ei voi vasyttaa!!!
selvisin töihin!=!!"!¤ :D
olihan taas yö :D
LOMA! Lomahan alkaa tänään 21.12. ja loppuu 8.1. :D
tää päivä!!
ja illalla ku oon saanut kaikki hommat tehtyä, ei salee enää ärsytä yhtään ja hymyilyttää tooodella paljon!!!
Kevättä rinnassa
Mukava olo kun on nukkunut pitkän, rauhallisen yön tuon yhden vieressä. On kiva tajuta että aina kun herää hetkeksikään yöllä niin nukahtaa hymyillen kun huomaa että toinen on siinä. *sydän*
Oon ihan vitun laiska
Enää yks työ-yö ja sit loppuviikko vapaata.
Tein paljon joulutorttuja tuli taas vaihteeks niin joulunen olo
miina otti tänään ensimmäiset askeleet ja käveli monta kertaa sellasen metrin matkan mun luota mummon luokse ja takasin.... niin upeeta!!!!! *sydän*
Pari tuntia enää töissä ja sit alkaa loma
Illalla saunaan, ehkä pari siduu ja sit aion nukkua koko syksyn univelat pois
Kulta soitti niin ilosena, kun sillä alko loma ja muutenkin oli hyviä uutisia. Vaikka mulla on vielä huominen duunia, niin tuli yhtäkkiä ihana joulu- ja lomafiilis ^___^
Sain sulatettua pakastimen, posti toi erittäin hauskan lahjan serkulta ja illalla yks kiva poika tulee mun luona käymään Ja huomenna jouluksi kotiin *sydän*
[size=9]Sais vaan tää flunssa irrottaa otteensa, ei jaksas enää olla näin heikossa kunnossa *senkin*[/size]
Takuu korvas mun nappikuulokkeet vaik johto oli poikki!
Sain ihan uudet
[q]Zenni, 23.12.2006 17:41:
Eiliset toasti-keskustelut
[/q]
Ahahahahaha näistä on kyl irronnu meikänki "päivän :)" :D
[q]Jinx, 29.4.2008 13:27:
Piiiitkä viikonloppu edessä
[/q]
Täällä myös!!Tän työpäivän jälkee seuraavan kerran töihin vast ma:na..*jiihaa* vappuu,pikku lomailuu..jiih..*hihu* ku vielä sit hienotilmatki olis!
Lahjat paketoitu ja ruoka uunissa!
[q]Taika, 21.12.2006 20:18:
rahoittajat muistivat mukavilla summilla meidän projekteja eli mun työpaikka säilyy ainakin ensi vuoden*hihu*
edes jotain hyvää tässä päivässä.
[/q]
Oi, onneks olkoon ystäväiseni