päivän :)
eilisen valmistujaisiin tuli melkeinpä kaikki kutsutut ja oli kivaa :) ja aamulla oli ihana avata maailman ihanimpia lahjoja :)
kahvi ja aurinkoinen aamu
Itävaltaan 27.12.06 ja takaisin Suomeen 5.1.07 ja äsken sain tietää että siel ois uv psybileet
Päivä 1: http://www.goatrance.de/goabase/party/details/26838
Päivä 2: http://www.goatrance.de/goabase/party/details/23565
Hain rottatytöt tänää kotii ja seuran nyt puolisentoist tuntii niitten sopeutumist uutee kotii.. *sydän* ihanii otuksii ovat!!
Murulta yöllä tullut tekstari: "NÄIN ÄSKÖN SUN KAKSOISOLENNON! Mut paremman näkösen! :D"
Tuli mieleen, kun isoveikka oli joskus mun tyttökaverilta kysynyt, et onko sillä isosiskoa ja onhan sillä - "Mjuu, ajattelin vain, kun näin ihan sun näköisen tytön dösässä, mut se oli blondi, laihempi ja paremman näkönen."
Kiitti näistä. *sydän*
I like the sunshine
Molemmat enemmänkin eilisen päivä :), mutta piristävät edelleen tätäkin päivää Tuli eilen ihan sattumalta törmättyä kaupassa ensin kahteen tyttöön, joihin tutustui kesällä ja joita ei oo sen koommin nähnyt. Ja niiden lisäksi vielä törmäsin saman kaupan kassalla vanhaan tuttuun, jota en oo nähnyt pitkiin aikoihin ja jota on ollut jo aika ikäväkin *sydän*
Ai niin, ja samaisen kaupan kassalla kaverit supatteli jotain samalla kun pakkasivat kassejaan. Miettisin, että mitäköhän ne nyt on keksineet ja kuulin lopusta vaan kun toinen kaveri sanoi toiselle kaverille, että "no jos sä kysyt, ni kyl mä teen". Aika monissa kaupoissa on nykyään sellaiset kärryt, jotka on vähän niin kuin auto ja sitten lapsi voi istua siellä auton "sisällä". Kaveri sitten kysyi kassalta, että "onks noissa kärryissä joku painorajoitus? että voisko mun kaveri yrittää mennä sinne?". Myyjä sanoi, että ei kai niissä mitään painorajoitusta ole, että jos sinne vaan mahtuu.. No kaveri sitten alkoi änkeemään itseään autoon sisälle ja naureskeltiin vieressä kavereitten kanssa Myyjä alkoi jossain kohtaa vähän perumaan sanojaan ja todettiin, että kun myyjä vaikutti olevan vähän huonosuomi, niin luultavasti hän ei ihan tajunnut mitä kaveri oli yrittänyt häneltä kysyä. Mutta hauskaa meillä ainakin oli
olipahan ilta.
tänään uudestaan
Ostettiin tänään oikea joulukuusi ja koristeltiin se. Tuli heti ihan jouluinen tuoksu. <3
Porvoon kotibileet :D
Olo on helpottanut tosi paljon tän päivän aikana. Enää ei oo edes lämpöö, vaikka oon ollut ilman tabuja koko päivän.
Tästä illasta saattaa ehkä sittenkin tulla vielä kiva.
2 h 50 min päästä lähtee lento Rukalle jossa viikko lomailua.
Oli tosi kiva pikkujoulusaunailta Lahdessa tyttöin kanssa *plur*! Harmi vaan kun vika juna tännepäin lähtee sieltä klo 22, niin ilta jäi hieman lyhyemmäks kuin muilla.. On se Lahti kyl yhä mesta paikka *sydän*!
työsuhdetta jatkettiin ensivuoden puolelle
olo on parantunut huimasti edelliseen pariin päivän verraten. Kyl tää tästä vaikka olo onkin vielä aika vetämätön.
Kultani kun ei vielä ole saanut aikaan mulle joululahjaa niin sitte ihan puolitosissaan heitiin kultilleni että "Mennäänkö tänään kaupungille kiertelemään ja katseleen mulle joululahjaa, jotain mistä mä tykkään ja sitte voit ite niistä valita mitä ostat?" Ja niinhän me tehdään
Ja pihalla on nyt viimeinkin pakkasta elikkä..Lunta voi sataa ja ilma voikin muuttua Joulun näköiseksi
Ei oo yhtään mitään krappulaa vaikka on sunnuntai (kun en mitään eilen ottanutkaan..)
Mahtavan muikea viikonloppu takana...
[q]Sssan*, 17.12.2006 12:03:
Ja pihalla on nyt viimeinkin pakkasta elikkä..Lunta voi sataa ja ilma voikin muuttua Joulun näköiseksi
[/q]
En nyt haluis muuttaa tätä sun :) -> :( mut torstaiks luvattu taas plussaa ainaki etelässä, että jännä nähä saadaanko mitään joulun näköstä.
Oli kyl aika kiva ilta eilen
Mummon pikkujoulut takana, kivaa oli nähä kaikkia sukulaisia pitkästä aikaa *sydän*
Nyt on pikkuinenkin just nukahtanu että pääsee ittekkin nukkumaan muutamaksi tunniksi