päivän :)

Back to häröily O

[q]a-j, 1.8.2008 22:02:
ensimmäinen krassin kukka aukes :)
[/q]

Tiedän tunteen*hihu* Meillä parvekkella iiiiiso pensas mahtavasti kukkivaa krassia(punasta, oranssia, keltaista), kaksi laatikkoa ihanan sinistä päivänsineä, valtaisat tomaatintaimet(jossa jo 14 tomaattia, vihreitä vielä) sekä siniset ja keltaiset orvokit plus yhdessä ruukussa lohenpunainen pelargonia, valkoinen lobelia ja 50cm!!! korkea basilika :DDD

Kesäkukat<3

Ha! Yli vuoden kestänyt valitusprosessi peritystä perintöverosta on ohi ja verottaja palauttaa noin tonnin maksettuja veroja. Ha!

Huomenna onkin jo perjantai=) kerrankin perjantaille sellai ihan oikee odottelu fiilis=)

Ilma plus pääsee tykittelee prätkällä tänää!

twix cappuccino

ens kesän matkasuunnitelmat <3 piristi heti mieltä! vaik tän opiskelijan pitäs ehkä olla töissä mut.. kyllä sitä aikaa nyt yhelle matkalle riittää

Eilinen PMMP:n keikka! Se ammens kyllä hyvää mieltä pitkälle ens viikkoon!

:DDD The Simpsons -movien mainos. Ei helvetti olin varma, että olin seonnut, kun näin telkkarissa hyppivän söpön pupun ja kasan hymynaamaisia päivänkakkaroita.

Melkein kaikki joululahjat ostettu :) Tärkein tösin vielä ostamatta nyt paketoimaan..

tän kesän eka työviikko pikkuhiljaa ohi ja viikonloppu edessä!

Huomen haen kaks rottatytöö tänne mun seuraks.. *sydän*

Päivän huonosta alusta huolimatta tää päivä on ollut jälleen mahtava. Askarreltiin kaverin kanssa joulukortti kahdelle kaverille ja nyt ei malta odottaa, että posti vie sen niille asti. Haluis nähdä niitten ilmeet kun ne saa sen Tuli myös suunniteltua viikonloppua vähän enempi ja vaikuttaa erittäin lupaavalta

2 x hyvät pileet weekendinä sekä jaksoin jopa jatkoillekkin lähteä.
Kiitos taas kaikille kauniille ja komeille. *pepsodent**hih**plur*

Käyny viimeset kolme päivää vähän ylikierroksilla, mut positiivisesti tiistaina yhteensä 8h koulua ja töitä, keskiviikkona 13h, tänään 9h ja kävin vielä salilla. Mitähän nyt tekis, pitäsköhän alkaa lukeen vaikka tenttiin *eikä*

Ihana ystäväni ja punaviiniglögi.

Uusin James Bond! Ihan mielettömän hyvä.
Ja sit kaikkee muutaki kivaa tapahtunu hiljattain *enkeli**iloinen*

Itse asiassa tää on kyllä päivän :D
http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1032&message=28700752

"Huhuja" uudesta 5D mkII:sta...

Pitäiskö tähän väliin laittaa vaikka *plur*.

Tänään kaveripoika tuli ulos kaapista palaset loksahti paikoilleen.

Ihan kiva olla vaihteeks hyvällä tuulella :)

O