päivän :)
sain todennakoisesti uuden koodin!
niiiiin juhlaa paasta tasta paskaluukusta pois!
[q]Super-Kerttu, 12.12.2006 10:20:
Mitä, saitte uuden kämpän! Siistii! Millasen?
[/q]
kaksio, 45m2, parkettii lattioil, hyväkuntonen ja luxusvessa mis oma kylpyamme vuokrakaan ei paha, merenrantaan vajaa 100m ja taloyhtiös uima-allas jasauna, rrrrrrrrrrrrrrrrok!
-M
Hikoilua powerbodyssa
Ihanaa.
[q]Syce, 27.6.2008 10:37:
---
lunake, 26.6.2008 22:52:
Huomiset treffit Savonlinnassa Kuopio miehen kanssa *pökr**hih**possu*
---
Whaaaat?! =D veti sanattomaksi*nauru*
[/q]
Niih, tuli koettua nettideitit Savonlinnassa Kuopiolaisen miekkosen kanssa.
Ei tullu siitä miehestä mun tulevien lasten isää, joten metsästys jatkukoon, seuraava uhri! *hih**tirsk*
Kofeiini toimii
[q]mariq, 12.12.2006 11:06:
Kofeiini toimii
[/q]
Älä liikaa käytä, ettei tuu mitää hirveitä vainoja sitten loppuviikosta!
[q]Jusna666, 12.12.2006 12:03:
---
mariq, 12.12.2006 11:06:
Kofeiini toimii
---
Älä liikaa käytä, ettei tuu mitää hirveitä vainoja sitten loppuviikosta!
[/q]
Joo tarttee olla varovainen noitten päihteitten kanssa..
Se ois ny si niinku joululoma, vika tentti ohi ja melko varmasti läpi! Kouluun vasta 9.1. kun kotiudun alppireissulta
Taloushissan tentistä vitonen Kysymykset oli yhtä hepreaa mutta kerrankin sain tsempattua ja kirjoitin lyhyesti ja ytimekkäästi sen mitä aattelin olevan oikein...
T[size=8]oi oli vie sellanen tentti, jonka asia oli mulle tosi uutta, mutta erittäin kiinnostavaa. Oli tarve näyttää itselle, että kyllä osaan jos haluan.
[/size]
Kämppis oli lähtenyt joululomalle ja jättänyt mulle lahjan
Kohta olisi lähtö edessä! 5 h ja kone nousee*jiihaa*
Edessä on lämpöä ja aurinkoa kuukauden päivät*sydän*
Koh Tao here we come
[q]larzizi, 11.12.2006 23:40:
Oon ihan onnessani Tää hyvä fiilis ei sitten oikeen millään ota loppuakseen.
Vaikka tää synkkyys, sateisuus ja tuulisuus on kohtuullisen perseestä ja ei kaikki muutkaan asiat mitenkään hirveen hyvin mene, niin silti jostain on tullut nyt niin positiivinen asenne, että jokainen päivä tuntuu mahtavalta
Tuli käytyä kaverinkin luona lusmuilemassa tänään ja juteltua kaikkea kivaa
Ja nyt oon koko ajan kuunnellut biisiä, joka tuo viime viikonlopun (ja sitä edellisenkin :D) mieleen ja en malttaisi odottaa seuraavaan viikonloppua *sydän*
[/q]
niin hassua mutta jokseenkin samanlaiset fiilikset...
Vaatekaapin siivouksen yhteydessä löytyi 20 markkaa housuista. Eurot otettiin käyttöön 1.1.2002, eli siit on varmaan 5 vuotta kun viimeks käytin ne housut.
Raportti viimeinkin valmiina kurssille Doing business in the pacific rim.. *huh huh* Oli rankka urakka. Mutta nyt on hyvä mieli. Mitenköhän nää aina jää tälläin viime tippaan.
[q]MaoTse, 12.12.2006 22:43:
---
Nexus__69, 12.12.2006 22:41:
26.12. musta tulee hurrrrrrrjan onnellinen! tsih!
---
Ja mitäs ihmeellistä silloin tapahtuu?
[/q]
kerron joskus!
^________^
Toi mulkvisti flunssa alkaa nyt ilmeisesti myöntämään tappionsa ja pöpöt lähtee kävelemään. Ehkä viikonlopusta sittenki tulee bilé
joulukoristeiden selvittelyä ja pikkuhiljaa kodin koristelua
Kamu laitto hauskan fotoshopatun kuvan ittestään jossa puhekupla tekstillä: Mitä Mariannelle joululahjaksi? *nauru**plur**hihu*
Vielä 2 tenttiä, sitten 3 viikkoa joululomaa :)
Itse itselleni syndelahjaks tilaama levy tuli!!!!!
Yksi lista olikin paaaljon pidempi kuin kuvittelin. Luo toivoa, toivottavasti ei katteetonta