päivän :)
Kuuden viikon taistelun jälkeen netti toimii vihdoinkin. :)
Pikku neiti oli ekaa kertaa yksin kotona työpäivän ja koti on vielä kunnossa
Tein juuri autokoulun kirjallisen kokeen netitse. Duunikaveri on autokoulussa ja sen tunnareilla pääsin testaamaan taitojani. 1 vaan väärin! Hahaa, paremmin kuin aikoinaan, jolloin feilasin ekan kerran ja tokalla vedin rimaa hipoen läpi.
Näköjään ajamalla oppii.
Ah olipas toi viereisen Hesen kassapoika aika hurmaava ilmestys :P
[q]merqus, 11.12.2006 13:16:
Ja enää tää viikko töitä tän vuoden puolella. Rokrok
[/q]
Joo, mul kans kyl yks ehdoton piristys tähän hetkeen on tieto että enää neljä päivää koulua ja sit viiden viikon loma Ikävä on kyl taas, mut se vaan meinaa sitä että kotona on joku erittäin rakas *sydän* Ja se on kyllä joka ikisen päivän :)
Hetkellinen hymy nous naamalle ku playlististä pärähti Enigma - Return to innocence
[q]domi, 11.1.2007 22:03:
Tää on kyl päivän *lmao*,mut tyyppi irkkaakin Quakenetis.
<@ndeyaa> nää alek tsalat ja proteukset on vaan wnb metallimiehiä jotka ei koskaan oppinu soittaa skebaa
[/q]
Tälle hajoo vieläkin. :D
mitä helv...? luulin että olen täysin PA, mutta tilille olikin tupsahtanut triplasti enemmän veronpalautuksia kuin muistin!!
banaanirahkaa ja paljon hyvää mieltä
miro tykkää halia... awwwwww *sydän*
Matka varattu ja maksettu. Ois nyt sitten paree tulla se loveparade. Berliini kutsuu 05.07.-10.07.07.
"enää puol vuotta"
http://www.airberlin.com / 92 menopaluu
Nousi kuume. Matkakuume Kun selaa kovasti nettiä ja kirjoja. Ei oo enää pitkä aika
Kavin leffassa kattoo ihanan joulunaluselokuvan -the holiday.. Aaaaw, tahtoo jonkun kainaloon..
Nimim. Jude Law oli syotavan hyvannakoinen elokuvassa...
Tää viikko on ihan just ohi eikä tänään pitäis olla edes erityisen kamala duunipäivä.
[q]Late, 11.12.2006 20:48:
Matka varattu ja maksettu. Ois nyt sitten paree tulla se loveparade. Berliini kutsuu 05.07.-10.07.07.
"enää puol vuotta"
http://www.airberlin.com / 92 menopaluu
[/q]
*jiihaa**aplodit**jiihaa*
Varasin tänään liput Eragon-leffan ensi-iltaan
Oon ihan onnessani Tää hyvä fiilis ei sitten oikeen millään ota loppuakseen.
Vaikka tää synkkyys, sateisuus ja tuulisuus on kohtuullisen perseestä ja ei kaikki muutkaan asiat mitenkään hirveen hyvin mene, niin silti jostain on tullut nyt niin positiivinen asenne, että jokainen päivä tuntuu mahtavalta
Tuli käytyä kaverinkin luona lusmuilemassa tänään ja juteltua kaikkea kivaa
Ja nyt oon koko ajan kuunnellut biisiä, joka tuo viime viikonlopun (ja sitä edellisenkin :D) mieleen ja en malttaisi odottaa seuraavaan viikonloppua *sydän*
Käytän saigonday hyödyks. Vein auton huoltoon ja sain puhtaan auton tilalle Toimivaa liisinkiä etten sanois.
[q]crissy, 25.9.2008 07:39:
palkkapäivä*sydän*
[/q]
samma här :) tosin eipä siitä paljoa jäänyt kaikkien
pakollisten kulujen jälkeen, mut eipä se ny mitn.
+ oon jo käytännössä parantunut! :)