päivän :)
tänään ei tarvitse lähteä illalla töihin. voi mennä stressittä junnaamaan koululle ja iltapäivällä tehdä vaikka jotain kivaa
JEEEEEEE!!!!! *jiihaa**jiihaa**jiihaa* Nyt äkkiä hakee mun virus postista *super**sydän*
Piparitaikinaa *slurps**sydän*
Kynttilöitä (yleensä ei voi oikeen polttaa, mut kissat on hoidossa ni voi *hymy*)
Lord Of The Rings
Vielä kun tää flunssa lähtis niin oisin tosi tyytyväinen..
Maailman paras viikonloppu takana. Etenkin eilinen ilta/yö oli aivan mahtava *sydän*
[q]Zenni
Hmm, pitääki kokeilla jos tää nuha ja helvetin yskä lähtis samalla reissulla.
[/q]
Viski ja Cohiba toimii!
Eiliset pikkujoulut/"ug" bileet ja niihin liittyen puuhastelu ystävien kanssa.
Voi vaan taas hetkeksi pysähtyä pelkästään miettimään, miten loistavia ihmisiä on saanut ympärilleen. *sydän*
Mun väliviikonloppu meni ihan pipariksi, mut hei, onneksi mä tykkään pipareista! Vaikka eilen meni (lähinnä dataillessa :D) myöhään, niin oon ollut tänään reippaalla tuulella. Heräsin rakkaan soittoon toiselta puolen maailmaa - hänellä on kaikki niin hyvin nyt. Se tyttö ansaitsee onnen ja se tekee mutkin (entistä) onnellisemmaksi.
Vaikka mua vähän mietitytti toi energian riittävyys, niin lähdin juoksemaan ja salille ja hyvinhän se meni! Nyt olisi lööbailun vuoro, yritä tässä nyt sitten päättää, mitä leffaa sitä katsoisi. Toi Perikato kutkuttaisi, mutta musta tuntuu, että se on vähän liian raskasta matskua nyt, kun tekisi mieli laittaa aivot narikkaan... Jäkätijäkälässynlää... Hyvä fiilis. *sydän*
Oikeastaan koko viikko *sydän* On vaan ollu niin kaikin puolin täydellistä. En ois voinu mitään muuta edes toivoa.
Vaikka yön nukuin tosi katkonaisesti, ei haitannu yhtään kun kulta tuli aamupäivällä kotiin ja kainaloon. Sitten köllöttelyä ja välillä äksöniäkin peittojen välissä niin että meinas taju lähteä ja olo oli kuin seitsemännessä taivaassa *sydän*
Kyllä nämä sunnuntait on sitten kivoja.
[q]NextAce, 10.12.2006 19:03:
Viski ja Cohiba toimii!
[/q]
Pitää sittenki jättää väliin.. :D
Tehtiin sikamegahyvää pizzaa
Saatiin melkein kaikki joululahjat ostettua
Ja joulukortitkin on askarreltu ja kirjoitettu lähes kaikki
Enää viis päivää
Maanantai <3
Mukavaa mennä töihin ku siellä on kumminki jengi taas sekoillu koneitten kanssa, verkko on alhaalla ja kaikki on ihanasti.
kahvetta <3
otinpas sen kulma lävärin vihdoinkin ja joko lauantaina tai sunnuntaina tulee mustetta pintaan lisää :DDD*jiihaa*
Pienet asiat on ihania: Rauhallinen viikonloppu vaihteeks mutsin luona luonnon helmassa. Joululahjojen ostoa, mässäilyä ja kummitytön kanssa leivottiin pipareita ja tehtiin komea piparkakkutalo!
Perjantaiset bileet ja lauantain jatkot....Kiva huomata kuinka eräistä ihmisistä on tullu ihan äärimmäisen hyviä frendejä <3
.m
Ruotsinkurssista läpi hyvin arvosanoin ja duunipaikan yhdeltä porukalta tuli yllättävää positiivista palautetta. "Sä olet hyvä tyyppi ja me pidetään susta." "Öh, kiitos." ^^
Jumaliste! Rahantuloa ei voi estää! Olin tehny muutamat alotteet ja niistä rapsahtaa seuraavaan palkkaan 350 "bonusta"
Ja enää tää viikko töitä tän vuoden puolella. Rokrok
posh-Laru here we come eli uus kämppä, FAAAAAAAAAAAAAAAAAAKJEA *jiihaa**plur*
-M
[q]keijukainen, 11.12.2006 18:53:
nyt on sitte tatuointi
[/q]MitäMitäMitä?MikäMikäMikä?MissäMissäMissä?*täh**täh**täh*