päivän :)

Back to häröily O

[q]Verano, 8.12.2006 12:38:
Futon saikin mun hyväksynnän Ku runko olikin tuplasti korkeampi ja patja tuplasti paksumpi kuin olin epäillyt. On se hieno
[/q]

Loistavaa! :)

11 tunnin jälkeen kotona taas ja on perjantai ja kaappi täynnä viinaa
So simple is that :)

[q]Janisa, 22.1.2007 16:33:
---
Ozie, 22.1.2007 16:32:
Voitin äskön jotain!

---

Jaa niin mita...? Kerro nyt muillekin!
[/q]

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=53783;pid=898702#898702

Eli joku yllätys

Niin harvoin (=en koskaan) voitan jotain et piristä tätä päivää

Gradu meni läpi*hymy* Tarkkaa pistemäärää en tiedä, mutta arvosana erittäin hyvä tarkoittaa 80-90/100p. Parempi kuin odotin.

Olin jo melkein menettänyt toivon tämän illan suhteen ja olin varma, että kyhjötän kuitenkin kotona koko illan. Mutta sitten tuli yksi pelastava enkeli

Kasin pintaan pitäis siirtyä kaverin luo hieman juopottelemaan ja viettämään hauskaa iltaa. Porukkaakin ollaan saatu about kymmenessä minuutissa ihan hyvin kasaan

Ei tämä päivä ollutkaan ihan menetetty juttu

Voitin Ässä-arvalla 1000,-

[q]xl8r, 8.12.2006 18:01:
[/q]

Ohos! Näköjään niistäkin sit voittaa jotain muuta kuin sen 3.5e.

[q]NextAce, 8.12.2006 18:05:
---
xl8r, 8.12.2006 18:01:

---

Ohos! Näköjään niistäkin sit voittaa jotain muuta kuin sen 3.5e.
[/q]

Joo, näemmä. Uus keikkakone heti tilaukseen :)

Futon saikin mun hyväksynnän Ku runko olikin tuplasti korkeampi ja patja tuplasti paksumpi kuin olin epäillyt. On se hieno

uudet lasit! tosin toisia en viel saanu kun aurinkoklipsit oli unohtunu ni täytyy odotella niitä sit ens viikkoon mut mut onneksi on nämä toiset jo kuitenkin! hyvin istuu ja kyllähän näkee<3

ja älyttömän hienot luonnollisesti!! :D

Mummo lupas tulla jouluks meille *sydän*

Kävin salilla aamupäivällä. Siellä oli samaan aikaan yks pirtsakka vanha rouva, jota tarjouduin auttamaan laittetten kanssa, kun ei kestänyt kattoa, kun toisen yrittäminen ja väsääminen oli aika onnetonta, koska se tienny niitten laitteitten säätöjä. Siitä nyt jo sinällään tuli hyvä mieli, et voi olla avuksi, mut ennen pois lähtöä tää täti kehu minua vielä iloiseksi, energiseksi ja säteileväksi persoonaksi*blush*
sen voimin mä oonkin taas säteilly koko päivän!

Kävin tekeen työsopparin. 2.1.2007 aloitan klo 9.

Vapaa viikonloppu edessä :) Ei töitä eikä mitään muutakaan isompaa säätöä..Mut sit taas heti seuraavana viikonloppuna tien päälle ja radalle

*vink*[q]anniharha, 8.12.2006 22:22:
Mummo lupas tulla jouluks meille *sydän*
[/q]

Mikä piristäisikään sen enempää päivää kuin eiliseltä illalta nauhoitetun videopätkän katselu, jossa kaverit kertovat tarinaa: "Laura tietää miltä tuntuu jäniksen maksalaatikolta tuntuva nisä" On ne ihania.

Löysin mun tv-kaukosäätimen, joka on ollut kateissa jo herraties koko syksyn!!

Ei tarvii enää varpailla painella töllön nappeja

Sain eilen tehtyä kaikki joulukortit! *pepsodent**jiihaa**aplodit*

[q]pirpeli, 9.12.2006 14:24:
Siivottu ihan pian :) Parempi hengittää, paljaissa varpaissa ei leivänmurut rapise ja muutenkin on ihanan puhdasta. Lattioiden pesu,
[/q]

Tuus mullekin siivoomaan. Poltan sulle palkaksi cd:lle vaikka jotain hyvää dancea.

Netti palasi toimintaan 5pv toimimattomuuden jälkeen!

O