päivän :)
mulla on paras isä*sydän*
lllloistava viikko ollu
maanantai oli torstai, tiistai oli perjantai/ biletys pv, keskiviikko oli sunnuntai/krappe päivä.
tänään torstain o torstai taas ja huomen o taas perjantai ja sit onki taas vk loppu
kiva viikko
[q]KooKie, 6.12.2006 19:07:
Voisin tässä nyysiä pari piparia purkista...
[/q]
Hah!!Ai pari, senkin rohmu...Mä näin!
uujea. uus (käytetty) 28" telkku entisen 14" tilalle *sydän*
ja sitten viel uudet kengät alennusmyynnistä
Vittu kun on hyvä fiilis
Uus lävistys
Olin ihan unohtanu mitkä fiilikset sen tekemisestä irtoo...
Ja huomenna perjantai
Eli Alkon kautta kotiin viettää perhe-eloa *sydän*
Yleisön pyynnöstä:
Hitsi, olen vain niin onnellinen..*pihkassa*
Saada ihmisiä iloiseksi pienillä teoilla (OKEI, dallaspullilla jotka ei ollu kovin pienitekosia mut SILTI! :D)
Muutenkin kiva päivä, ja paranee vaan. jeii!
Oon kuumeessa, mikä on paras tekosyy omistautua pelkästään löhöämiselle ja nukkumiselle Untakin saa paremmin ku on muutenkin niin koomassa.
Selailin jotaan mainosta huvikseni, osu silmään soutulaite. Teksti alla: perusmalli soutuharhoittelun aloittamiseen
[q]Zenni, 7.12.2006 18:38:
Oon kuumeessa, mikä on paras tekosyy omistautua pelkästään löhöämiselle ja nukkumiselle Untakin saa paremmin ku on muutenkin niin koomassa.
[/q]
mäkin haluan kuumeen :( rentoutuis nää lihaksetki varmaan.
Vaikka koskeekin vasta huomista päivää, niin kyllä hymyilyttää jo nyt, kun tietää, että huomenna ei ole aikaista herätystä
jopas olin reipas tänään vaikka viikko on alkanu todella nihkeesti vapun jälkeen..
ahkera töissä, koti on putipuhdas lattiasta kattoon ja tein todella herkullista ruokaa NAM *sydän*
saanu jotain edes melkein aikaseks tänään jah illal supercooleihin eiköhän sitä tästä piristytä kun flunssakin vähän tuntuu helpottavan.
Olipa taas mukava taksikuski töistä tullessa Meni matka oikeen rattosasti niitä näitä höpötellessä. Ja sain vielä joululahjapaketinki kuskattua kotiin
Ehdin jo mietiskellä, että millä hitolla mä saan sen tänne
Huomen pääsee jälleen himaa kattoo kissaa..*sydän* ja nyt voi viettää aikaa senkans koko viikonlopun..
[q]astaroth, 7.12.2006 23:35:
sain työpaikan!
*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
[/q]
onneksi olkoon! =)
http://www.antenniosasto.net/tissigiffi.gif
Se on muuten jo toista kertaa tällä viikolla virallisesti PERJANTAI.
[q]mayah, 8.12.2006 07:09:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat
[/q]
onneksi!*hihu*
illaksikin on tiedossa kerrankin jotain järkeviä suunnitelmia.
(tai no "järkeviä" on ehkä väärä sana.. *justjoo*)
ja koska tänään tuntityöntekijä on neljään asti töissä, voin hyvillä mielin liueta töistä reilusti ennen kolmea. ei enää montaa tuntia
[q]KooKie, 6.12.2006 19:07:
(---) mun huoneessa odottivat lentoliput Prahaan.
[/q]