päivän :)

Back to häröily O

Mä oon ihan elossa! vaikka nukuin vaan reilun neljätuntii ja nekii aikas huonosti.. Tuntuu kuitenkii siltä, että tänään vois maistuu unihiekka jo vähän aikasemmin.

Kyllä se läheisyys on sitten mahtava asia *sydän*

[q]Freja, 6.12.2006 12:05:
Maailman ihanin lääkäri! Ei parin kysymyksen jälkeen lätkässy tulehduskipulääke- ja lihasrelaxanttireseptin kouraan, vaan todellakin tutki mun hartioita ja käänteli ja väänteli lihaksia. Antoi lähetteen fysioterapiaan ja suositteli hampilääkärillä käyntiä sekä liikunnan lisäystä, kirjoitti sairaslomaa, mut ei napin nappia mitään, yhtään mitään! Ei lääkkeitä! Ihanaa!
[/q]

Mikäs sulla on vikana? Tai lähinnä oireina? Kuulostaa nimittäin ihan mun vaivoilta.. ja mä sain just nappireseptin kouraan, ei suotta ottanu päähän, koska nyt kuurin jälkeen on taas ihan samassa pisteessä kuin ennenkin.

Viel kossupullo ni mää oon kännish.

[q]Sallakat, 25.1.2008 13:38:
---
Individual, 25.1.2008 13:38:
Aurinko.

Need I say more?

---

nuff said.
[/q]

Amen *sydän*

-M

Sain kämpän!! Sain, sain, SAIN!! ^^ Nyt pääsee PANEE!!:D

[q]Freja,

Hartiat ja niska niin jumissa että päätä särkee ja oksettaa, ja kipu oireilee jo käsiin. Yläkropan liikunnan puute, töissä väärät ja raskaat liikkeet yms yms. Mut enhän mä ku jotain vuoden päivät rampannu "hakemassa" lihasrelaxantteja ennenkö tajuttiin sanoa et "pitäsköhän sun mennä fysioterapiaan".
Vikanani myös hampaiden yhteen pureminen, joka vaikuttaa kuulemma tosi paljon myös hartioihin. Eli hammaslääkäriinkin pitäisi siis mennä..
[/q]

Kuulostaapa tosi inhottavalta. Mulla on kanssa alkanut toi hampaiden yhteen pureminen tossa 3vko-kk sitten ja sen seurauksena särkee leukoja ja päätä ja hartiat on nyt ihan älyttömän jumissa. Kävin lääkärillä joka tutki liikeradat ja sanoi että on aika rajoittuneet ja että leukalihakset ja hartiat on ihan juntturassa, ja kipulääkekuuri 10pv ja kotiin. "katotaan sit jos tolla ei mene ohi". Nyt on taas paikat ihan yhtä kipeet, että huomenna yritän saada varattua tääs lääkäriajan. luultavasti nyt on sit vuorossa se relaksanttikuuri, "jes".

Paras viikonloppu pitkään aikaan ihan niiku

[q]mayah, 6.12.2006 19:15:
Joka vuosi näihin aikoihin sukulaiset soittelevat vanhemmilleni ja kyselevät osoitettani joulukortteja varten. Hilpeää tässä on se, että olen jostain syystä ottanut tavakseni asua eri osoitteessa joka joulu since 2000 :D Jos en tuntis itseäni, voisin kuvitella pakoilevani lain kylmää kouraa.

Ensi vuodesta en mee vannoo, mut toivottavasti asun taas jossain muualla :)
[/q]

Kuis ne ei suoraa sulle soita?

käytiin okan ja ninan kanssa syömässä ja se piristi tätä mun ihme masistelua...

[q]Freja, 6.12.2006 20:46:
---
Zenni, 6.12.2006 20:45:
---
KooKie, 6.12.2006 19:07:
(---) mun huoneessa odottivat lentoliput Prahaan.

---

---

Mun sähköpostissa on liput Sydneyyn *sydän* ja kaikki muut ihkuplurhymiöt
[/q]
Mun sähköpostis oli duunikeikka Seinäjoelle (*igor*)

aww

[q]*Stella, 6.12.2006 19:46:
ylen kommentaattori linnanjuhlissa: "sodissamme kaatui 83 000 henkeä, heitä edustamassa täällä xx ja zz" Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!
[/q]

lol ... ei vit nyt menee jo väsyneeks.. x)

sinterklaas!!! ^_^

viihdyttävä american idols.. Että joku sittenkin laulaa vielä huonommin ku mä!!

1. Sain olohuoneen loputkin seinät ja ikkunan ympäristön maalattua (eikä mennyt kuin vuosi).
2. Serkun ylioppilasjuhlissa minua luultiin suurin piirtein hänen ikäisekseen (noin vuosimallksi -88, siis).
3. Tuulinen ilma nopeuttaa kämpän tuulettumista ja piristi muutenkin mieltä kävelymatkalla kotiin. Tuulen humina puiden latvoissa ja kostea ilma toi mieleen saaristoleirit intissä - ja nimenomaan ne hetket, kun ei tarvinnut stressata, vaan sai nukkua väsymystään pois tai nauttia ruoasta luonnon helmassa.

kiva päivä kun mummi ja ukki tuli kyläilee

[q]KooKie, 6.12.2006 19:07:
Kuinka chilli fiilis voikaan olla! :)
[/q]

no varmasti kun oot menossa kouluun ja mä kuorsaan sikeesti kun heräilet :P

ihana aamu ja pirtee olo vaikka en oo nukkunu paljon yhtää vois vaikka siivoo

[q]ALIEN, 7.12.2006 05:05:

[--]mä kuorsaan sikeesti kun heräilet :P
[/q]

No et sä kyllä kauaa jaksanut odottaa tota touchéta. :D

[size=3]Et tiedäkään kuinka paljon mun nyt tekis mieli soittaa sulle ja herättää sut. :DDD[/size]

O