päivän :)
oon tulossa kipeeks =) aivan loistava ajotus. Ei tarvitse miettiä mitä tekee kun voi ihan sovinnolla pitää koti-illan. käpertyä peiton alle ja kattoo leffoja=)
kauheesti perhosia lentelee vatsassa vaikka ei kyllä oo mitään syytä mut ihan kiva juttuhan toi on:)
Aivan älytön bilekuume ja löysin yhden mun kaikkien aikojen lempikappaleistakin
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=3698;pid=873165#873165
Kello onki jo noin paljon O_O Justhan mä vasta tulin töihin. Ja ainii.. Veronpalautukset
Äärettömän hyvä viikon alku, vaikka mä useimmiten voisin skipata maanantain kokonaan ja aloittaa viikon mielellään vasta keskiviikosta.
Tästä olisi hyvä jatkaa, kun vain keksisi, minne sitä jatkaisi.
Hauska viikonloppu vietetty hevosten ja hevosihmisten kanssa :)
Ihan kivoja työmatkoja tulossa parin kuukauden sisään. Yksi reissu Hollantiin, jossa varmaan ehdin tehdä pikakierroksen damissa. Yksi reissu Irlantiin, ja sielläkin on vähän aikaa kierrellä nähtävyyksiä. Lopuksi yksi reissu Teneriffalle, jossa ei kyllä mitään muuta nähtävää olekaan kuin se turistirysä-hotellikompleksi.
Koristelin töissä joulukuusen.*joo**hihu*
Musiikki *sydän*
Ja huomenna vapaa... Nevermind the kusipää lääkärit
[q]as, 18.12.2006 19:56:
http://kolaa.eipysty.net/ollihokkanen.gif
[/q] ei vittu
Perjantai!
Tänään pikkujoulut pt.2/3!
Kiva ilta tiedossa :))
Muutenkin kiva fiilis ^______________^
menin eka porukoille käväsee duuniin jälkeen ja ne päätti et tilataan pizzat, sit lähin himaan, jossa vaimo just paistoi jauhelihapihvei ja pisti juustokuorrutettui lohkoperunoit uuniin nyt on vatsa hiukan täynnä.
Yön aikana oli maahan ilmestynyt valkoinen peite, vaikkakin se oli aika märkää.
Siideri.
Jeejee olipa hauskaa!
Tosin nyt vituttaa olla kotona. Ei ees tuu leffoja.
Poliisi ajaa sinisellä autolla, uaa, sinisellä autolla..
kissat <3
Paasto-Eetu! Enemmän useammin (itsenäiseen) Suomeen kiitos.
Lähdin tavisdiskoon yksin. En ollut yksin,ku tutustuin liutaan uusiin ystäviin :)
woot 1989e palautuksia...
1300e veronapalautuksia! *jiihaa**aplodit*