päivän :)

Back to häröily O

[q]pirpeli, 3.12.2006 13:08:
taisin näyttää myös tissit TODELLA monta kertaa :) :)
[/q]

kuvia?

Radiosta alkoi soimaa Aknestikin Suomirokkia *sydän*

[q]pirpeli, 3.12.2006 15:41:
---
typ0, 3.12.2006 15:32:
kuvia?

---

itse asiassa yks tyttö otti, mutta en tiiä mihin ne menee :D
[/q]

hö =DDD

huomenna onpi tämän viikon viimeinen työpäivä

[q]typ0, 3.12.2006 15:32:
kuvia?
[/q]

itse asiassa yks tyttö otti, mutta en tiiä mihin ne menee :D

Vanha kaveri soitteli ja kyseli kuulumisia On se niin kiva, että ollaan taas kavereita parin vuoden hiljaiselon jälkeen

...ja toinen :): oli ihan törkeen hauskat synttärit!

"Tuu pois sieltä intiimihygieniaosastolta, kohta joku kelaa, että sulla on satiaisia!" Joo, on se kiva olla "henkisenä tukena" mukana hakemassa kaverille katumuspillereitä. Musta tuntuu, että eniten se kyllä katui mun mukaan ottamista. ;D

Nii ja onhan tässä vaikka mitä kivaa - täydellinen viikonloppu takana, just another perfect week ahead. *sydän*

kulti soittaa hyvää musiikkia *hihu**sydän*

Ihana viikonloppu takana ! mm. siskon tuparit, mukava baarireissu, näin tuttuja, tutustuin moneen uuteen ihmiseen - joista yhtä en saa mielestäni. Hän, syötävän hyvännäköinen bailaava herrasmies, vietti kanssani ihanan viikonlopun. Mä taidan olla ihastunut -tää kaipaava, vatsanpohjassa kipristelevä, hymyilyttävä tunne ei voi olla muuta *sydän*

Huomenna lukeee tiliotteessa: maksettu 05.12. VEROVIRASTO/KAAKKOIS-SUOMI VERONPALAUTUS
+163,08 *sydän**jiihaa*

- Oli kiva nähdä serkkua vielä ennen kun se lähtee lomalle kauas pois, ja kierrellä kaupoissa ja käydä leffassa
- Maailman paras poikaystävä *sydän*
- Sain netin kotiin! kaks viikkoo olinkii ilman sitä
- Ei päästy ikeaan asti eilen, mut eipä haitannu vähän suunnittelematon päivä, tai siis päivä, jolloin sunnitelmat eivät toteutuneet, ja se ei haitannut, teki ihan hyvää
- Tuli hyödyllinen olo, kun satuin olemaan hereillä vielä yhdeltä yöllä, kun pomo tarvitsi yhden pikaisen pienen duunijutun..
- Ihanat aamut oman kullan kainalosta herätessä
- Mainitsinko jo, että mulla on maailman paras poikaystävä

[q]pirpeli, 2.12.2006 22:43:

Mulle tuli ihana olo teidän kuvista :)
[/q]

& toistaiseksi hän on niin kiltti kun kuvista näkyy, nukkuu ja syö

mun tietokone toimii taas! *sydän*

Ihana tulla töistä kotiin kun kulta on tehnyt hyvää ruokaa ja meidän hauvavauva ihan onnessaan hyppii ja juoksee ympyrää *sydän*
Tuntuu niin oikeelta ja hyvältä

tänään on ollut niiin hyvä päivä kaikinpuolin ettei voi muuta kuin hymyillä *hymy**pepsodent**iloinen*

[q]illusion, 4.12.2006 16:34:
Huomenna lukeee tiliotteessa: maksettu 05.12. VEROVIRASTO/KAAKKOIS-SUOMI VERONPALAUTUS
+163,08 *sydän**jiihaa*
[/q]
Nyt on sitte varaa saunoa joka päivä!

Tein äsken appelsiinisuklaajuustokakun *slurps**tirsk*

aaaaaaaaaaaa.

viettelysten saari alko taas!

<3

Kyllä kaverit sit vaan on niin kivoja Kävin kotona kahdella hyppytunnilla tossa aamupäivällä ja unohdin sitten vahingossa puhelimen kotiin. Koulua oli tohon viiteen asti ja tuntuu, että kaikki on yrittäny tavottaa mua. Pari kaveria oli sitten alkanut spekuloimaan, että missä oikein mahdan olla siihen aikaan päivästä (kerroin kyllä toiselle juuri hyppytunnilla, että olen koulussa myöhään, mutta se ei näköjään muistanut). Toinen kaveri oli sitten soittanut siskolleni ja kysynyt, että missä mahdan olla kun en vastaa puhelimeen ja sisko oli ihmetellyt, kun luuli mun olevan tämän kaverin seurassa. Sitten kaveri oli liian vilkkaan mielikuvituksensa avustuksella miettinyt, että mahdankohan olla erään miespuolisen henkilön luona ja kaveri soitti tämän henkilön kanssa asuvalla miehelle, että mahtaakos Laura olla siellä. Tämä oli vastannut kieltävästi, kertonut ettei kyseinen miespuolinen henkilö ollut edes kotona ja miettinyt, että mahdankohan olla autokoulussa, kun hän tiesi veljensä olevan tänään teoriatunnilla. Kaverit olivat todenneet, että kaipa mä sitten olen autokoulussa, kun mua ei näy eikä kuulu Ja ei, en siis edes ollut autokoulussa

Ihania nää kavereiden spekuloinnit. Eipä oo aikoihin kuullut tommosta, että joku miettisi, että olenkohan mä jonkun miehen kanssa kun en vastaa puhelimeen

O