päivän :)
Lauantai ja sunnuntai @
http://www.nettilinja.fi/~ahellman/flags/tkuvaak.gif
<3
Meijän vaavi
Osaa viihdyttää...
Hahaa. Sain mun "Viimeinen mohikaani"-remiksin vihdoin soittokuntoon Projekti ollu olemassa jo vuodesta 1997. Vois melkein tiistaina soittaa ton.
Olipas kivaa tänään
"MUSTA SINKKUTYTTÖ etsii miehistä seuraa, etninen puoli merkityksetön. Olen kiltti tyttö ja RAKASTAN leikkiä ja pelailla. Rakastan myös pitkiä kävelyitä metsissä, ajelua autollasi, metsästys-, kalastus- ja telttailuretkiä, mukavia talvi-iltoja takkatulen äärellä lepäillen. Kynttiläillalliset saavat minut syömään kädestäsi. Kun tulet töistä olen etuovella vastassa, päälläni ainoastaan se minkä luonto minulle antoi. Soita (404) 875-6420 ja kysy Daisya!
Minä odotan...."
Yli 15,000 miestä löysivät itsensä puhumasta Atlantan Eläinsuojeluyhdistyksen kanssa 8-viikkoisesta mustasta labradorinnoutajasta.
*pahis**nauru*
(bongattu toiselta nettipalstalta, alkujaan kuulemma Atlanta Journalista)
[q]Rx, 1.12.2006 16:16:
http://koulutusalat.piramk.fi/web/koulutusalat.nsf/0/62427B6906AB721FC2257130005E5F5F?OpenDocument
[/q]
Hmm, miksen mä ite oo koskaan kuullu tommosesta!!
1. Sai olla Hanin kanssa niinkin pitkään enneku joutu menee töihin.
2. Näin pitkästä aikaa serkkuni!!! Oli kivaa vaikka ei kauaa keretty oleen ku laiva läks.
3. Kun hani on töissä voin kuunnella maailman paskimpia biisejä*hih*
[q]sMilE, 2.12.2006 22:01:
2. Näin pitkästä aikaa serkkuni!!! Oli kivaa vaikka ei kauaa keretty oleen ku laiva läks.
[/q]
1. Todellakin *sydän*
2. No comments.
3. Tää oli hyvä!
*super**plur* On vain mahtava olo
[q]Jusna666, 2.12.2006 22:13:
---
sMilE, 2.12.2006 22:01:
---
1. Todellakin *sydän*
2. No comments.
3. Tää oli hyvä!
[/q]
*blush**jiihaa*
Estonia-shotti
Koukutti ja pahasti.
Uus läppäri!*sydän* Vähänkö tää on ihana.*plur* Tässä on vaan tää Windows Vista mikä vaatii kyl vähän totuttelua mut eiköhän tää tästä.*hihu*
hauska ja aika onnistunut viikonloppu joka tuntuu pitkästä aikaa päättyvän kohtalaisen hyvin.. :)
[q]cjet, 3.12.2006 06:27:
Parhaat massivet ikinä. Ihania ihmisiä, ja hyvää seuraa. Ja olinpas aika töööööt..
[/q]
Wihiii.. second that!!
Oli aivan loistavaa, mahtavaa seuraa *sydän* Täällä kans yks tööööööt -ihminen Villisti veikkaan että käsi huomenna vähän kipee kaikesta siitä pöytälätkän pelaamisesta
PartyLiten kynttilät saapuivat vihdoin postissa
Jurvalaiset nuoret kollikisut on mukawii poikii. *hih**tirsk*
Mä kävin viikonloppuna keräämässä kanttarelleja miehen "kotona" Itä-Hämeessä. Oikein odotan, että pääsen sinne taas sienestämään tai marjastamaan*whaat*. Ennen mua ei olisi moiseen puuhaan saanut kirveelläkään ja nyt oikein tykkään. Niin nämä ajatukset muuttuvat!
Parhaat massivet ikinä. Ihania ihmisiä, ja hyvää seuraa. Ja olinpas aika töööööt..
Ihan törkeen kivat jatkot ja jatkojen jatkot, uudet tuttavuudet ja totally söpö 21vee räbäpoijka Rosessa :)
Joo-o, taisin näyttää myös tissit TODELLA monta kertaa :) :)
Pääsen tekee kohta *super*treenit!