päivän :)
Alkaa olla kotoisa olo uudessa kämpässä Ja nukuin viime yönä paremmin kuin viikkoihin
ooh ensi viikko on kovin lyhyt, vain kaksi työpäivää ma ja ti *sydän* vihdoin rentoutusta!
ja sitte tietty kotipikkujoulubilesekoilut
Keikka stadissa :)
mun kuva löytyi meidän työpaikan nettisivuilta*nauru*
mitään havaintoa ei ole missä vaiheessa kuva on otettu mutta taidanpa varata sen kampaajan heti ja jatkossa vilkaista siihen peiliin ennen töihin lähtöä..*justjoo*
Koko viikon ":)" Oli mukavaa Turussa, rusketus hommattu,kesäherkut syöty, nyt vois sit tulla se talvi jo!
Muutan sinne, jokilaivaan <3
*hihu**joo**plur*
"We think about it, sing about it, dream about it and lose sleep worrying about it. When we don't know we have it, we search for it.
When we discover it, we don't know what to do with it.
When we have it, we fear losing it.
It's the constant source of pleasure and pain but we don't know which it'll be from one moment to the next. It's a short word, easy to spell, difficult to define and impossible to live without."
-Unknown
Kylläpäs tätä sinkkutyttöä vietiin eilen tanssilattialla
Ja muutaman pusunkin sain
Ihana mummeli bussissa *sydän* Se alkoi höpöttelee mul kaikennäköstä ja sitten keskusteltiinkin bussimatkan ajan esim. kielistä :). Ekaks mua vi**tti kun olisin halunnu krapuloida rauhassa ja vajota omiin maailmoihini ja sit joku mummeli alkaa höpöttelee jotain. Mut loppujen lopuks se olikin tosi kivaa! Sit kättelin sitä lopuks kun piti jäädä ja kiittelin ja toivoteltiin toisillemme hyviä jatkoja. Sit se viel vilkutti mulle bussinikkunasta!
LOMA
Vapise Shanghai!
[q]Janisa, 1.12.2006 16:11:
Sai avata joulukalenterin ensimmaisen luukun...
[/q]
Juurikin tuota olin kans hehkuttamassa
[q]Stene, 1.12.2006 15:04:
---
Rx, 1.12.2006 14:24:
en uskois et ikinä sanon tän mut..
*sydän* Koulu *sydän*
tänään tuli todistettua et maistuu jopa ihan perkeleenmoisessa krapulassa :D
---
Missäs koulussa sitä noin kivaa on?
[/q]
http://koulutusalat.piramk.fi/web/koulutusalat.nsf/0/62427B6906AB721FC2257130005E5F5F?OpenDocument
Paella alkais oleen redi (vielä pitää kiehuttaa kokoon... ensimmäinen lämmin ruoka tiistain jälkeen).. Ja tapasin taas keittiössä mukavan unkarilaisneitosen
Muutto varattu 23.12. eli jouluksi uuteen kotiin. *sydän*
Tää päivä on ollut paljon parempi kun eilinen
Kaks kappaletta kultia makoilee vieressä ja kaikilla on hyvä mieli. Oon kerennyt nähdä mammeliakin ja suunnittellut ystävien kanssa Pikkujoulut tiistaiksi.. + Kahteen hienoon laukkuun kirpparilta meni VAIN ja ainoastaan vaivaiset 0,70uroa!!!
Nyt on rento Perjantai-fiilis ja herkulliset mozzarella-pizzat menossa pian uuniin..näinhän sen kuuluukin mennä
kohta on joulu, ihan parasta *sydän*
[q]Rx, 1.12.2006 17:34:
-clips-
[/q]
On kyllä asiallisen näköstä siel
[size=9]Sorry, meni vähä offtopikiksi. :)[/size]
sarppa voitti!!!!!!! *aplodit**aplodit**aplodit**aplodit**aplodit*
Sijotuin pokeriturnauksessa tokaks ja sain 10 dollarii.
Ihan kivasti lähti päivä käyntiin =)
Olipas omasta mielestäni loppujen lopuksi aikalailla onnistunut ilta.
Lauantai ja bilépäivä. Sellanen fiilis, et tänään ei mikään voi mennä pieleen ^__^