päivän :)

Back to häröily O

mun on vaan pakko hymyillä, kun kävin lukemassa ton päivän :( topicin, voi mooses, et jengi jaksaa valittaa ja turhasta... jos mulla olis naama norsun v*****a, joka asiasta niin olis oikeesti todella tylsä ja apaattinen elo. eli ei voi muuta kuin olla onnelline siitä, ettei tarvii kärvistellä joka haatanan pikku kiekuralle mikä tulee eteen...

tää posti ei oo kellekään henk.koht. ottakaa easysti... elämä hymyilee, AINA!!!

NYT SE ON VIRALLISTA! Mä sain töitä

ME saatiin se asunto!!!!! Käytiin eilen kattomas 4h+k 85m2 ja jätettiin tarjous! välittäjä soitti et nimi o paperissa ja se o teidän!!!!!!!!!!!!! MÄ OON NIIIII HAPPY!!!!! Joulukuun aikana pääsee muuttamaan! pääsee tästä 60,5m2 luukusta poisss!!!!!!!!!!!!!!!!

HOMONAAMA TULEE LAUANTAINA *plur**plur**plur*

viimeinen työpäivä (tai virallisesti toka vika, mutta liukumia huominen täynnä)!!! Mahtavaa!
Ilo ilo ilo ilo!

Ja sitten kohti uusia seikkailuja..

[q]larzizi, 28.11.2006 16:11:
Kissan suloisuus kyllä pelastaa miten tylsän päivän tahansa. Kissalla on sellainen onkilelu, jossa päässä roikkuu pieni hiiri ja kulkunen. Voiko mitään sen söpömpää olla kun kissa tulee huoneeseen kantaen kyseisen lelun hiirtä suussa ja "vapa"osa raahautuu kissan perässä ja sitten se jättää sen sun viereen lattialle sen toivossa, että leikkisit vähän sen kanssa.

*sydän*

Ja sitten kaiken lisäksi kun olet hetken aikaa sen kanssa leikkinyt ja sen jälkeen mennyt jatkamaan omia hommiasi, kissa tulee viereesi ja naukuu pari kertaa
[/q]

Nyt se on tehnyt tota jo muutamaan otteeseen ja aina kun lopetan, niin se tuo muutaman minuutin päästä taas sen ongen tohon tuolin viereen ja jää istumaan siihen Aivan ihana *sydän*

Lisäks päivän toinen :), ens viikonlopun pikkujouluista tulee ehkä sittenkin jotain

Hammaslääkäri sai mun kolme päivää kestäneen hammassäryn kuriin.

Ihanaa kun mihinkään ei satu! =)

[q]BB_turone, 29.11.2006 15:18:
Läpi meni
[/q]

Jaa, mikäs?

Oma "päivän :)" sain ostettuu kummipojalle joululahjan, ollu jo pidempään suunnitelmis ja se kun pitäis vielä lähettää espooseen niin ei sovi ihan viime tinkaan jättää.

Tänään Budapestiin^_^
Hyvä olo, vaikka tuleekin ikävä yhtä.....*sydän*

- Oli ennakko-odotuksista huolimatta ihan kiva päivä koulussa, pääs tekemään kaikenlaista uutta
- Eiliset oivallukset hioutuu eteenpäin; pitkästä aikaa sellainen olo että on taas tehty kunnon harppaus oman subjektiivisen todellisuuden 'fysiikan lakien' ymmärryksessä
- Huominen tulee pian *sydän*

Joululahjat ois nyt sit yhtä vaille valmiiks hommattu

[q]BB_turone, 29.11.2006 15:58:
---
RainChild, 29.11.2006 15:47:
Jaa, mikäs?

---

Yks tentti vaan ei ollu odotukset kovin korkeella ku en ehtiny lukee yhtää ja sit edellisenä yönä sain nukuttuu vaan alle tunnin enkä sit meinannu herää ees aamul mut loppu hyvin kaikki hyvin
[/q]

hyvähyvä

Budjetoinnin tentistä H4!!
Vielä olis pakerrettava Investointilaskelmat ja verotus...
Mutta melko lupaava alku

Meidän pikkujoulut onnistuu sittenkin!!! Koko viikonlopuksi on mökki vuokrattu, joten huomenna siis jo alotellaan

JEE! *sydän*

Sunnuntaina tosin ei olo varmasti ole kovin hyvä, mutta ei ajatella sitä vielä

Ostin oman kämpän!*jiihaa*

Matka varattu ja laukut (melkein) pakattu, nyt vaan viiden viikon tuskallinen odotus ja suunta kohti Prahaa

[q]Lyylikki, 30.11.2006 15:08:

Tästä kyllä isot onnittelut. Toivotaan, että mäkin voin muutaman kuukauden päästä hymyillä samalle jutulle.
[/q]

Kiitosta kiitos vain.

Pidän peukkuja sulle.

Isoin oivallus hetkeen

[q]UnityF, 29.11.2006 17:51:
KOTONA OLLAAN

25.11.06 klo 04.32 maailmaan synty pieni peikko-tyttö
Pituutta hänella on 49cm ja painoo 3704g

Nyt se tuhisee tossa viekussa
Oon ehkis maailman onnellisin
[/q]

Valtavat onnittelut!