päivän :)
oon elänyt koko viikon päivän etuajassa ja tajusin just,
että tänään onkin vasta perjantai! oujea! :)
[q]alphamagic, 18.11.2006 05:04:
Meille tulee vaavi *sydän*
Sellanen nelijalkanen...
[/q]
Onnee!
nukuin 14h*nauru*
enää ei ehkä ota niin paljon päähän se, että pitää kohta mennä töihin, jäähän mulle silti reilu vuorokausi viikonloppua ihan omaan käyttöönkin..*justjoo*
paitsi sitten ketuttaa jos noi eräät nimeltä mainitsemattomat tytöt ovat hankkineet täksi päiväksi elämänsä krapulan eivätkä pääse lähtemään mun kanssa illalla ulos..*hmph*
koti-illalta ja raskaasta työviikosta toipumiselta välttyäkseni oon kuitenkin onneksi saanut kehiteltyä jo suunnitelma b:n
Vapaapäivä!
Kiva ilta takana. Sekä illan aikana käydyt monet syvälliset keskustelut olivat mahtavia ja paransi oloa entisestään. Erään ihmisen syvälliset jutut kyllä hämmästyttivät mua (en olisi uskonut, että puhuisi mulle kyseisistä asioista), mutta ihanaa, että puhui kuitenkin
Näin niin hyvää unta että oon varmaan koko päivän ihan *plur*-fiiliksissä!
Vapaavapaavapaavapaa:)
Hyvää ruokaa, hyvää seuraa, punkkua, leffa ja ehkäpä mahdollisesti vielä loistava keikka. Jos siis tuntuu siltä, että jaksaa ravintolaan liikkua.:)
Nyt on vaan niin olo ettei mitään tolkkua. Aivan käsittämätöntä
Univelat selätetty ja koti-ilta tiedossa
Vaikken tänään jaksanutkaan salille, nii huomenna on tiedossa sellanen reeni, et oksat pois
Broidit tilas meille joululahjaksi pleikkari kakkosen kun tää hajos käsiin
Vähänkö nyt ootellaan jouluu et päästää pelaa uusia pelejä
Nyt kun sais viellä jostain pleikkari ykkösen käsiin niin olis vähän täydellistä
[q]crissy, 25.2.2008 09:36:
---
kimono, 25.2.2008 09:33:
---
crissy, 25.2.2008 08:32:
palkka*plur*
---
tuu hakeen mut shoppaileen?
mun päivän :) on kyl ihan vaan se, että ei oo enää onneks
sunnuntai! ne on kyl ihan depis päiviä... aina! :/
---
tsekkaa mun päivän :( hei koska sul o lähtö irkkuihin?
[/q]
niinpä, palkkapäivän ainainen kirous :(
mä lähden perjantaina, jee! pitäs kans hoitaa jokin matkakassa sinne,
onneks matkat ja majotus on sentään jo maksettu :D noh, onneks siel
maksetaan palkka parin viikon välein!
sain nukuttuu piiiiiiitkään
nyt on hyvä ja levänny olo
On vaan niin kiva fiilis. Meno päällä, siivoan ja tanssin yhtäaikaa
Lisäksi naureskelen eilisessä yöbussissa olleelle ulkomaalaiselle miehelle, jolle joku oli opettanut yhden lauseen suomea, mies itse ei tiennyt, mitä se tarkoitti. Lause kuului "Minä tahdon tehdä romanssin sinun sisällesi". Ehkä paras lause vähään aikaan
oh, tein riisipuuroa<3<3 hyvää!!
Kävin pitkästä aikaa solkussa..Tekipäs hyvää *sydän*
Nyt kun olen katsonut höpösöpö-leffan, on aika katsoa leffa, jossa kaikki kuolee. Sen jälkeen olen valmis siirtymään viiniin ja kirjoittamaan esseen kotimaisista lyhytelokuvista.*justjoo*
Eilinen ja ihanat ihmiset *sydän* Nii ja aamurötväys omalla terassilla upeassa säässä kivassa seurassa
käytiin tänään miron kanssa illalla kahdestaan kävelyllä... pidettiin käsistä kiinni ja vietettiin laatuaikaa, aikaa ihan kahdestaan ja höpöteltiin... oli yks päivän parhaista hetkistä *sydän**sydän*
2 viikkooo irrotteluun nii ja sit teen hyvää ruokaa just itelle ja kamuille