päivän :)
[q]KooKie, 16.9.2006 20:03:
---
as, 16.9.2006 19:39:
---
KooKie, 16.9.2006 19:34:
Istun kaverilla polkkakuteissa, soi Kleinenbergin - This is Sensation, irkkaan (tai kirjoitan klubbariin) ja juon teetä. Elämä. <3
---
Kookie 6kk ->
"irkkaan, soi nenänsorvausproge, juon bissee ja kasvatin tynnyrimahan!" ^_____^
---
Ai samanlaisen progemasun ku sulla?
[/q]
Just sellasen
ollu erittäin hyvä päivä
On ollut eri hyvä viikko tähän mennessä. Koulussa ollut mielenkiintoisaa ja innostavaa. Torstaina oli kastajaiset, oli hauskaa. Perjantaina oli niiden jäljiltä armoton krapula=ei niin hauskaa, mutta näin jälkeenpäin voin jo nauraa asialle *nauru*. Ai niin, ja äitikulta raahas mut krapuloimaan porukoille *sydän* ja ollaan tehty kaikkee kivaa ja löhötty ja syöty kahtena iltana sienikeittoo
Lunta tupaan
Mun molemmat kissat töllää mua monitorin päältä (Siin on oikeesti aika ahdasta kun noi ei o niin pieniä enää)
Pitäis olla kamera..
Me shall stryke again:) hehe, eli siis virosta tulossa taas kuuluisuuksia mun kotiin :)
*super**pihkassa*
Mulla on maailman ihanin mies *sydän*
Tilille ropsahti enemmän palkkaa kuin muistin odottaa
Sain tauluteeveen ja taivaskanavat huoneeseen Hyvä syy välttää uusia kontakteja!
[q]UnityF, 17.9.2006 16:30:
*super**pihkassa*
Mulla on maailman ihanin mies *sydän*
[/q]
*sydän* Mulla ei oo miestä ollenkaan! haha.
ihana kalkkuna-caesar-pehmoleipä aamupalaksi :P
muutenkin kiva olla
Tuli käytyä Münchenin Oktoberfesteillä. Siellä oli aika monta oluthevosta, joilla oli hienoja varusteita. Nyt niistä on kuvia ehkä ziljoona. Ja kun heppasedät hiffas, että mulla roikkui vetokarttukoru kaulassa, niin juttuakin riitti.
Oli pakko ostaa muutama oluthevospinssi ja lelukaupasta sellanen megasulonen ja hassunnäköinen pieni työhevospehmolelu.
[size=8]PS. Mut Koffin karvajalat on kaikesta huolimatta ykkösiä, vaikka torstaina käytiin tutustumassa Tanskassa Koffien sukulaisiin, Carlsbergin jyllantilaisiin. *sydän*[/size]
Paljon pieniä asioita, jotka on aiheuttanu mulle ihanasti hysteerisen olon :D
hMMMmmm...mmm.. Joo. Pitkästä aikaa viikonloppu ettei tullu oltuu missään. Maanatai on selkeästi osittain jopa hyvä päivä.
[q]Cjet, 17.9.2006 23:02:
hMMMmmm...mmm.. Joo. Pitkästä aikaa viikonloppu ettei tullu oltuu missään. Maanatai on selkeästi osittain jopa hyvä päivä.
[/q]
Sama homma muuten, mutta musta tuntuu, että kuolen kohta tylsyyteen...Jos ottais tavoitteeksi olla viikon päästä väsynyt mutta onnellinen
viikonloppu,ja yli viikon loma
Krapulapäivän kohokohta oli Turun päivän ilotulitus. Joka vuos se menee hienommaks :)
Taidanpa olla tasan kuukauden päästä lentokentällä!
Lento Thaimaaseen lähtee nimittäin ihan just ja reissu jatkuu edelleen kohti Malesiaa*sydän**jiihaa**sydän*
Eilen suustani päässyt mattismi: "Hauskanpito on kivaa" *jiihaa**nauru*
[q]domi, 18.9.2006 13:11:
Jaha, Canal+-kortti hallussa :D
[/q]
Todellakin, enkä enää ikinä luovu tästä