päivän :)
Uusi sohva*sydän*
[q]mayah, 15.9.2006 09:08:
Se ois perjantai, tytöt ja pojat
[/q]
WÄTTÖ FAQ....WÄTTÖ FAQ??
Onks tänää perjantai? Siis mie oon ihan WÄTTÖ FAQ?!
No ei sentään...perjantait roks! *känni*
keskiviikkona alkanu saikku... ja ens viikon loma
[q]mayah, 15.9.2006 09:08:
Se ois perjantai, tytöt ja pojat
[/q]
Thank god it's friday!!
Tästä duunipäivästä tulee niin vittumainen ja puhelimenpirinäinen että
perjantai
Työhaastatteluu kutsu..
Loma alkokin päivää aiemmin kun rouva lääkäri määräs saikkuu
En kyl yhtään hanttiin pistä... *ökkö* Holiday, uujea uujea, celebrate...
Kyllä
Päivän :) = On Perjantai ! one night till housenation !
Työpuhelin soi ja sain kehuja työntekoon liittyvistä asioista ja vuorovaikutustaidoista.
Se on tässä ammatissa aika harvinaista. Menin ihan
[q]Jusna666, 15.9.2006 12:14:
Työpuhelin soi ja sain kehuja työntekoon liittyvistä asioista ja vuorovaikutustaidoista.
[/q] Sä oot vaan niin hyvä
Mun päivän :) on et opintoraha- ja asumislisä- ja opintolainapäätös tuli, eli rahahuolet helpottu kertaheitolla seuraavan muutaman vuoden ajaks Ainakin tuon verran
Nyt vielä kun tulis koko kesältä asumistuet...
son pärjantajj!
[q]sapeli, 15.9.2006 12:18:
---
Jusna666, 15.9.2006 12:14:
--- Sä oot vaan niin hyvä
Mun päivän :) on et opintoraha- ja asumislisä- ja opintolainapäätös tuli, eli rahahuolet helpottu kertaheitolla seuraavan muutaman vuoden ajaks Ainakin tuon verran
Nyt vielä kun tulis koko kesältä asumistuet...
[/q]
kiitti
Oho.. katos katos, onneks olkoon! Bileet pystyyn!
Tänk god huomenna on palkkapäivä :D
Koska kellokortti systeemi kusee ja siihen on tullut väärän työajan takia vajaa 60h miinusta, mun työaika kellokortilla lyhennetään 6h 45min -> 6h ja mä saan vapaapäiviksi tästä johtuvat ylimääräiset plussat tulevaisuudessa. Tääkin vaan sen takia että kukaan ei vaan jaksa datailla sitä 45:ttä minuuttia käsipelillä siihen
Totoro tulee elokuvateatteriin! http://www.finnkino.fi/elokuvaesittely.asp?movie=1122 *sydän*
Genkin mixit mitkä nappaa kohtuu hyvin vaik siel o tyylilajei joista tollasta saundii ennen kuullukkaa, aika loistavii hitait biisei ja jotai jotka muistuttaa aika paljo jopa apulantaa, pienoo, kitaraa, rumpui, niiku hätäh, genkiltä semmost settii ? mut uppoo yllättävän hyvi. Ja kohta alkaa hakee pikku baarikaapillinen ja tekemää/maistelemaa huomista varten drinksui & kattoo leffaa. Ja täl hetkel soi wu-tang clan, vaihtelu virkistää. Huomen sit neissönii
wiii tänään on taas SE PÄIVÄ VIIKOSTA <3
[q]pirpeli, 5.8.2009 12:49:
Voiksää wiwi kannustaa tota mun ukkoakin marjastamaan/sienestämään? :D Ite haluisin metsään, mut yksin ei kyl viitti.
Ja chilit<3 Meillä on kotona 2-metrinen chilipuu*hihu* Muutoin vihreitä, mut yhden ainoan megamegatulisen punaisen chilin se teki :DD
[/q]
Noh, kysehän on motivaatiosta. Täällä ainakin maininta mustikoiden hyvästä soveltuvuudesta viiniin aiheutti valtavan innostuksen ja lopulta mun ämpärissä oli murto-osa siitä mitä miehen. :D Ja kuulemma olisi vielä riittänyt puhtia vaikka kuinka.
Meette johonkin kivaan paikkaan kauniina päivänä, mukaan vähän eväitä niin sehän on romanttinen metsäretki eikä mikään pakkotyörupeama! Niin ja tietenkin voit vähän fiilistellä etukäteen niitä kaikkia ihania piirakoita sun muita herkkuja joita sitten saaliistanne taiot.
Kaksmetrinen chili. O__o Mitä hormoneja ootte sille syöttäny? :D Meillä on viis siemenestä asti kasvatettua, kaks niistä kokeilumielessä bonsai-ruukussa. On kyllä palkitsevaa katsoa kun ne kasvaa.
Lääkekuuri loppu! ^______^
Lentoliput Bangkokiin taskussa. Ei kun matkaa odotteleen ja matkakassaa kyhäileen
-v-