päivän :)

Back to häröily O

Miten mä oon voinu koskaan elää ilman taivaskanavia

Shieldin 5. tuotantokausi, hell jea!

Eilinen vodka-karkelo Tänään duuniin kasiks, eikä oo yhtään paha olo. Oikeestaan päinvastoin Puhdisti ilmaa kunnolla. Nyt tuntuu kuin ois uus ihminen

Outoo.. yleensä tommosest ei tuu kun kaamee kapula.

mulle tuli ihan hirveä terrorisoinnin tarve yhtäkkiä...kai se johtuu siitä kun koulu loppuu

Ihana viikonloppu kullan kans *sydän*

Hurjan kaunis musiikki mikä meinaa pistää itkettämään. :)

Ja neuletyöt odottaa. *sydän*

Fira de Santa Llúcia. From December 2nd/3rd to December 23rd, to commemorate Sta Llúcia (December 13th). December 13th is the feast day of Santa Llucia, patron saint of fashion designers and blind people.

Suomi voitti Kazakstanin! Wuhu! /o/

on se vaan niin ihanata, että ollaan puolen kilometrin päässä töissä toisistamme niin voi nauttia lounaasta murun kanssa *sydän*
Tohon on tullut vielä uusi kiinalais-thaimaalainen ravintola, josta saa tosi hyvää ruokaa nam!

Koht saan langattoman hiiren ja näppiksen :)

Asunto alkaa näyttää kodilta <3

[q]Maihku, 18.9.2006 14:45:
ainii ja en oo polttanut kolmeen päivään yhtäkään tupakkaa*iloinen*
[/q]

*tupakkaasytyttel* no tekeekö jo mieli, tekeehän?

Mun hampaidenpesumorkkis Pesin hampaat noin viisi kertaa tän päivän aikana + ylimääräinen langoitus.

[q]as, 18.9.2006 21:23:

*tupakkaasytyttel* no tekeekö jo mieli, tekeehän?
[/q]
kumma kyllä ei tee edes yhtään mieli mikä on todella outoa*nauru*

Sven Wittekind Timewarp 2006:ssa

Jälleen kerran: Saatiin loistava älynväläys "hei lähetään botskille!!" No mähän olin lähös jo heti huomenna mut saatiin sit aikataulut sopimaan frendin kans paremmin torstaille. Eli torstaina taas botskille tai no, se on kyl rosella mut anyway. Moneskohan kerta mulla tänä vuonna botskilla...*täh**hihu*

Repäsin sit kunnolla ja sain matikan kokeesta 5:sen

[q]UnityF, 26.1.2008 00:19:
Miun pikku reivaaja Kia 13kk
Cyberdogin pusero ja glowstikit löytyy joten eiku menoksi *jiihaa**tanssittel*

[/q]
Ilmeestä päätellen ( ) selvää polkkadeejii ainesta!

Mulla ei o montaa läheistä ystävää, mut ne vähät mitä on, ni on ihania enkeleitä!*plur*

Kävin eilen kuuntelemassa Tiestoa Washington DC:ssä Ibizassa. Olin yksin ja oli vähän tylsää ja meinasin karata aikaisin pois. Olin matkalla ovelle kun kaveri alkoi soittaa Kunnarin Lifteriä! Mitä muuta siinä kohtaa voi tehdä kun juosta takaisin tanssilattialle hymy korvasta korvaan???

Oli muutenkin ihan hyvä "suomipäivä", aiemmin päivällä näin Bam Margeran Lamborghinin missä on HIM:n heartagram kyljessä :D

sain ajokortti*hih*

[q]senimi-semini, 19.9.2006 11:01:
sain nukuttua KAIKKI mun univelat pois nukuin sit 21h yhteen putkeen
[/q]

oi, täydellistä mitä vois nyt tapahtuakaan

O