päivän :)
*känni* lomaa ja juomaa!!
Kaverien viikon vanhat vauvat!
Voi että oli sulosia!
pari mukavaa puhelinsoittoa ystäviltä - mitään tärkeää asiaa ei tainnut olla kummallakaan mutta tuli jotenkin hyvä mieli pelkästä tärkeän ihmisen äänen kuulemisesta*sydän*
[q]vike, 15.9.2006 18:47:
Lentoliput Bangkokiin taskussa. Ei kun matkaa odotteleen ja matkakassaa kyhäileen
-v-
[/q]
Vai et sellast sulla? *hmph**nauru*
Lähden kohta parturiin ja on sitten uusi lookki Housenationissa!
Ja porukat osti vihdoin uuden telkkarin, 32" LCD-TV ni ei käy aika pitkäks ku välil bunkkaan täällä ;)
[q]KooKie, 16.9.2006 13:38:
Mä meinasin jo vaipua pahaan epätoivoon, mutta pistin musiikkia soimaan ja nyt on kaikki taas ihan hyvin. Kyllä mä saan aina asiani järjestykseen.
[/q]
noni paljon parempi ku päivän :(
TÄNÄÄ ON BILEET!!!!
Hardfloor!!*plur*
Löysin kaveristani uuden puolen. Puolen, jota en olisi ihan heti uskonut löytäväni hänestä. Mutta onneksi löysin
Mä meinasin jo vaipua pahaan epätoivoon, mutta pistin musiikkia soimaan ja nyt on kaikki taas ihan hyvin. Kyllä mä saan aina asiani järjestykseen.
DM*sydän*
[q]jell-o, 16.9.2006 13:43:
---
TÄNÄÄ ON BILEET!!!!
[/q]
TODELLAKIIIII!!!1
Ei väsytä vaikka olin yöllä töissä..
tänään tanssitellaan!
Itseasiassa tää on jo eilisen :) : Sain tosi hyvät tulokset mystery shopperilta. Vain 20 pinnaa jäi saamatta ja se on siis vähän. Muutenkin kaikki osastot paransi viime kerrasta ja meidän yksikkö kuuluu koko Suomen parhaimmistoon. Jee
Olisko sit palkitsemisen ja bileiden paikka? *känni*
Uudet tuttavuudet Ja olotila, mikä välillä on
Matikankoe takana ja samoin myös ehkä yksi suurimmista stressin aiheista Eikä se niin erityisen huonosti tuntunut menevän (ei kyllä erityisen hyvinkään), mutta mun tuurilla saan kuitenkin jonkun kutosen
[q]KooKie, 16.9.2006 19:34:
Istun kaverilla polkkakuteissa, soi Kleinenbergin - This is Sensation, irkkaan (tai kirjoitan klubbariin) ja juon teetä. Elämä. <3
[/q]
Kookie 6kk ->
"irkkaan, soi nenänsorvausproge, juon bissee ja kasvatin tynnyrimahan!" ^_____^'
noei :'(
Pyykit pesty
Kaupassa käyty
Astiat pesty
Nyt sitten voi alkaa löhöilee
[q]KooKie, 16.9.2006 19:34:
Istun kaverilla polkkakuteissa, soi Kleinenbergin - This is Sensation, irkkaan (tai kirjoitan klubbariin) ja juon teetä. Elämä. <3
[/q]
Annan syndebileissä, tupa täynnä kivoja ihmisiä. Taustalla soi Frisky ja booli on *slurps*. Elämä ON ihanaa<3
Olinpa vaihteeks iskän ja systerin kans raflas. Aurinko paisto suoraan 10. kerrokseen keskustan teranssille ja oli aivan mahtavaa muuteskin.
Tuo vanhempi osapuoli tais juoda puol viinipulloa liikaa.
+ mahtavat saundit ku pitkästä aikaa pääsee kuuntelee kuulokkeilla musaa.
Mansikkalähetys töihin