päivän :)
Mul on viikko enemmän lomaa ku luulin
Nyt vaa päättelemään, koska sen pitäis..
Hyvä uutinen piristi kummast päivää..
Pomo on palannu vuorotteluvapaalta ja kaikki tiimiä koskevat nakkihommat loppu ku seinään Viel ku palkankorotuksen sais ennen vuodenvaihdetta
Tää ja huominen töitä ja sit lomalle
Ja huomenna tulee niiiiin kivaa...
Antibiottikuuri loppu.. ei enää pillereitä ja piste.
Kelalta tuli kiva kirje ja yks kiva soitti äsken
40 kilsaa pyörällä kesäisessä säässä.
hampaanpoiston jälkeen nautitut 2 tujua tablettia alkaa vaikuttaa..*vink*
Taitaa olla Jaanan aika mennä makuulle...rai.rai..*pepsodent*
apteekissa käyty
kaupassa käyty
mummolla käyty
kimon on seonnu se siivoo *ding**hymy*
samppu alkaa lukee _kirjaa_ akkarin sijaa
Vauva potkii minkä jaksaa ja painaa jo 1570g *super**sydän*
Fiilis*sydän*
Koko päivä muuten ollut jälleen sitä samaa levottomuutta ja aikaansaamattomuutta. MUTTA tänään piristi kummasti, kun oli kavereiden kanssa kololla. Vähän tuollaista olen halunnut... että voi vain mennä istumaan ja tappamaan aikaa. Ilman mitään erityistä juttua. Enkä ole nähnyt hennaa kunnolla aikoihin, mutta tänään näin. Henna *sydän*
Lämmittää aina mieltä kun kutsutaan ammattilaiseksi.
Mun elama on ihan sekasin just nyt ja koko tulevaisuus on ihan auki eika tassa oikein edes tieda mita ihmetta pitais tehda, MUTTA mulla on aivan sairaan hyva olo ja fiilis. Oon kummallinen.
Cjet, 13.9.2006 18:56:
Olin sillon ku ne sainki nii lääkärille, ett onks mun pakko syödä näitä, ku antibiootteja ei sais muutenkaa syödä hirveen usein. Mut pakko oli.....
Belleza
Kuules nyt!
Lääkäri on varmaan tutkinu sut ja diagnoosi on mitä ilmeisemmin ollut jonkin sortin bakteeritulehdus. Antibiootti on ainoa bakterisidinen lääke ja ilman tätä nämä örkit vain lisääntyvät ja lopputuloksena on ERITTÄIN HUONO OLO!
Aika harvoin niitä antibiootteja enää nykyisin määrätään ihan turhaan....
Et syöpä vaan kiltisti niit lääkkeitä kun tarvista on, ei ne lääkkeet suinkaan pahasta oo...
Niistä saatava hyöty on huomattavasti suurempi kuin niistä aiheutuvat haittavaikutukset ja muussa tapauksessa voidaan sopivasta lääkityksestä aina keskustella hoitavan lääkärin kanssa ja yrittää löytää sopivampi lääke riippuen tietysti hoidettavasta sairaudesta...
Sain eilen asioita selvitettyy ittelleni, on taas helpomi olo *sydän*
Kiitos...
Tänään fuksiaiset, ja mun kostyymi on täydellinen :P. Pitkä musta nahkatakki on ehkä siistein vaatekappale ikinä
Tänään naistenklinikka
& ollaa kerrankin ajoissa hereillä
Toi http://www.salakuunneltua.fi sivu!
Tälle ollaan duunissa koko aamu naurettu:
Teini1: Ootsä ikinä miettinyt mitä tapahtuis jos sekoittais jotain niinku kossua ja viru valgeeta, ku eiks siin oo jotain 60 prossaa?
Teini2: Hmm?
Teini1: ...ja sit viel jotain, vaik viiniä, siinähän on jotain yli 10 prossaa, niin siitähän tulis YLI SATA PROSENTTISTA!!!!
Teini2: Niin muuten tuliskin?! Miten voi olla??
Käynti paikallisessa yökerhossa ja siellä soi hyvää musaa:=) Haddawayta, scooteria ja mikä parasta ......aqua : roses are red?? Hajottaa ja *känni*
Enää 16 yötä...ja sit...EN KERRO*tirsk**jiihaa**pepsodent*