päivän :)

Back to häröily O

Mä Antille juuri tuossa puhelimessa totesin, että mä olen onnellinen.

Aika kiva juttu :)

http://kapsi.fi/~airair/perjantai.html

Kannatti taas kilpailuttaa vakuutukset. Nyt vaihdoin tällä kertaa Pohjolaan, kun mulla on asuntolaita Osuuspankissa ja niillä on sopimus Pohjolan kanssa. Vuosimaksu tippus ihan perkeleesti :)

...on perjantai...?

Tänään ei voi muuta kuin hymyillä.

Aamusta asti pakertanu asuntoa kuntoon ja loppu alkaa häämöttää. Pessyt ikkunat läpikotaisin, saanu vihdoin ja viimein verhot kämppään ja kiskosta roikkumaan pienien asenteluongelmien jälkeen, keittiön putsannut läpikotaisin pölystä poikkes ja vielä olisi pölyjenpyyhintää ja imurointia tiedossa.

Nyt, kun on jo voiton puolella, ei voi kuin hymyillen ja kuunnellen suomalaisten tiskijukkien parhaimpia miksauksia pyyhkiä pölyt.

Vapaapäivä.*plur*

Tänään opeteltiin käyttämään raivaussahaa. Tuntui kieltämättä hieman teurastajalta kun pistettiin sitä risukkoa metsässä matalaksi.. Mutta kaikesta huolimatta jäi kyllä harvinaisen hyvä mieli siitä, että jälleen kerran (tällä viikolla) ylitti itsensä :)

Ihanaa kun sataa

mutsi ja faijapuoli meni kihloihin

Italo Disco

Kaikesta huolimatta mulla on ihana Rakas ja aurinko paistaa

Opin eilen tekemään yhen huivin mallineuletta

http://kuvablogi.com/nayta/prev/img96476.jpg

Ja olen iloinen koska rakastan tota mallia. :D Tänään ostamaan ihanaa pörrömohairlankaa ja huivia tekemään *sydän*

Plus aivan ihana kolme-punasävyväri -villalanka *sydän* säärystimet here we come!

Oli palkanlaskija itse mokannu palkkani joten laittoi sitten pikana sen tulemaan.
Jee! *jiihaa**pepsodent*

Tänään pääsee psykeilee oikeen kunnolla

Mul on darra, mut se ei oo sellanen kuvotusdarra ettei tänään pystyis juomaan vähä lisää

Tää ois samalla varmaan päivän :( , mutta pistetään nyt tännekin jotain välillä.

Oon tekemässä överiviikonloppua (la + su 12/pvä) ja mulla kone kosahti siinä puol yhden aikaan. Sähkövika, eikä lafkassa oo sähkäriä paikalla. Asentajat ihmettelee tuolla, että mitähän tolle vois nyt tehdä. Kävin pyytämässä pomolta hiekkalaatikkoa ja pienempiä ämpäreitä kun noilla 30(?) litran ämpäreillä on vähän vaikea tehdä kahvikakkuja. Duunikaveri kävi ehdottamassa, että rakennettais tonne neppisrata. Pitäis vaan käydä ostamassa tiimarista autot Ois ainaki tekemistä ku näyttää, että täällä ollaanki sitten koko yö.

Ens viikko pitäis olla vapaata, mutta ilmeisesti sillonki ois överiä tiedossa *manimanimanimaaanii maaaniii*

Pitkästä aikaa kavereiden kanssa juomassa. Tosi kivaa.

Lisää päivän :):tä tuo se, että ostin just 80cm pyöröpuikot (ku ennen omistanu vaan 40cm) ja nyt pääsee tekemään reilun kokosta huivia ja villatakkia! *sydän*

Onnistunu hiustenvärin muutos

Koko päivää aikaa pelata Half Life 2 Episode II läpi :)

En myöskään juonut tai valvonut viime yönä joten ei tarvitse säikähtää nurkan takaa yllättävää mörköä.

O