päivän :)

Back to häröily O

Sade meinasi olla päivän :-(, kun teki mieli lenkille lähteä. Onneksi sentään tajusin, että eipä se mikään este ole. Oli kuitenkin ihan lämmin ilta.

Siispä verkkarit niskaan ja pihalle. Ja jösses sentään että oli mukavaa. Sateen ropina oli kumman rauhoittavaa kuunneltavaa. Ei mp3-soitinta pilaamassa fiilistä. Ei ristin sielua näkyvissä. Vain minä ja miljoona vesipisaraa.

Ylipitkän ärsyttävän työpäivän jälkeen..
Kotimatkalla sataa ihanan pehmeesti vettä taivaalta kuulokkeissa soi made of the sun!!

Uusi sampleri/fx härpäke tuli postissa!!!*jiihaa* Nyt vaan pitää hankkii lisämuistia ja lukee toi manuaali läpi.

Eilen oli ihan kivaa... ; )

[q]lostgone, 7.9.2006 20:50:
Opintotukipäätös. Alkoi jo vähän pelottaa, että mitä jos en saakkaan rahaa. Mut nyt stressi helpottaa ja voin alkaa etsiä uutta kämppää.*joo*
[/q]

Saanko kysyä monta päivää kesti hakemuksen jättämisestä päätökseen? Itsekkin tässä jännitän, että mikä tulee oleen lopullinen tuomio.*täh*

Tänään hae lipun Säteisiin ja huomenna ei ole töitä. :)

[q]zasga, 7.9.2006 23:03:
---
Saanko kysyä monta päivää kesti hakemuksen jättämisestä päätökseen? Itsekkin tässä jännitän, että mikä tulee oleen lopullinen tuomio.*täh*
[/q]
Kela on vastaanottanut hakemukseni 9.8.

Hyvin nukuttu yö
Kaunis sää
Työtkään ei rassaa just nyt
Vkloppu *sydän*

+++

[q]Verano, 7.9.2006 23:26:
Sattumalta juuri sinä vuonna -kauan kauan sitten- jona aloitin yliopisto-opintoni, Kelalla sattui olemaan vähän ruuhkaa hakemusten käsittelyssä. Syyskuussa (heti kun Ruotsista palattuani olin löytänyt kämpän eli saisin myös asumislisän) pistin hakemuksen ja opintoraha ropsahtikin sitten tilille niinkin nopeasti kuin tammikuussa.
[/q]

Kiva Mulla meni sellanen 3 viikkoa - kuukausi, eli ajoissa tuli...

wow-aikaa *sydän*

Eilinen ilta, tää aamu, tää tuleva päivä

Yhistelmävaunut tulee liikkeeseen tänää ja tän vkl aikana saan ne kotiin.
Pinnasänkykin on ihan nyt lähipäivinä hakusessa ja sit viel ikeaa shoppailee niin ei voi kuin hymyillä.

Vaavin huone alkaa saamaa jo vähän ilmettä ja värejä

Mökkeilyä, grillailua ja uimista viikonloppuna. I like. :)

[q]mayah, 8.9.2006 07:52:
Se ois perjantai, tytöt ja pojat
[/q]

Perjantai in my ass olis jo maanantai ni olis viikonloppu ohi ja se odotetumpi perjantai tulis nopeempaa.

Mut huomen UGeilee!

No vihdoinkin! Pupu tulee taloon tänään

Tulin puol seitsemän töihin ja olen edelleen ihan virkeä. Kohta lähden kotiin.

Ostin reilun kaupan punaviiniä, maisteluhetkiä luvassa.

Sain systeriltä synttärilahjaksi pulman (tollanen pronssikäärme ja tähti sen sisässä) ja ratkaisin sen melko nopeasti. Nyt piinaan duunikavereita sillä.

Melko hyvä päivä siis.

Onpa hienoo herätä pirteenä sunnuntaiaamuna

Nyt on ihka uudet yhistelmävaunut hankittu ja käytetyt parvekevaunut.
& muutamien päivien sisää pinnasänky ja kaikkee muuta kivaa.

Että kun oon hyvällä tuulella ja kaiken lisäksi sataa vettä niin en oo kuolemassa kuumuuteen enää.

Nään tänään murun pitkästä aikaa. *sydän*

Mulla on pitkästä aikaa hyvä ja levollinen olo. Asiat menee eteenpäin.

vähä parempi fiilis ku alkaa tää flunssa helpottamaan

O