päivän :)

Back to häröily O

Traktorilla ajaminen

ehkä tää on enemmänkin päivän :D mut ilmoittaudun juuri kaupunkijuoksuun*nauru*

Ekat piilarit. o_O Näillähän hittosoikoon näkee.

[q]Galadhan, 6.9.2006 15:14:
Ekat piilarit. o_O Näillähän hittosoikoon näkee.
[/q]

:)

Oon vaan yleisesti niin onnellinen, kaikki asiat on pitkästä aikaa just kohillaan Ihanaa!

[q]sMilE, 6.9.2006 19:47:
Tämän päivän :) on se kun etniset eläkeläiset ei saanu pöllittyä tänään meijän myymälästä vaiks kovin oli yrittämässä!!*dissaa*
[/q]

Täst tuli myös mun päivän :)
Vittuuks tulee pöllii..

[q]Jusna666, 6.9.2006 11:57:
Tää on kyl koko loppuviikon :) Ihan mieletön, ehkä maailman paras viime viikonloppu ja sen lisäks alkuviikko ja eilinen.. *sydän*
Eikä fiilis hävinny viikonlopun jälkeen vaan jatkuu vieläkin.
Oli mahtavaa nähdä niin lyhyessä ajassa niin paljon mahtavia kamuja.
Mussut on niin ihania.. *sydän*

Niin ja sit mä näin viikonloppuna lepakon, jonka nimi on lepsu ja se oli aivan mielettömän suloinen ja hellyyttävä. *sydän*
[/q]

Aika samaa linjaa, ja nokitan vielä tähän päälle yhden perä-joutsenen *sydän*

Sain buukattua duunissa meijän myyjälle ison ja hyvän tapaamisen, nyt on fiilis korkeella kun onnistuin ja uutta matoo koukkuun saman tien*hihu*

Mulla ei oo pitkästä aikaan niin ikävä että voisin itkeä ja hajota, vaan sellanen .. terve ja järjenmukainen ikävä. Sellanen et voin elääkki. :)

Voitin rankkarikilpailun reeneissä oli viel tiukkaa! Salibandya pelaan siis.

Valmentaja tuo jonkun palkinnon maanantaina :) Kivaa!

[q]sapeli, 6.9.2006 15:53:
---
Jusna666, 6.9.2006 11:57:
Tää on kyl koko loppuviikon :) Ihan mieletön, ehkä maailman paras viime viikonloppu ja sen lisäks alkuviikko ja eilinen.. *sydän*
Eikä fiilis hävinny viikonlopun jälkeen vaan jatkuu vieläkin.
Oli mahtavaa nähdä niin lyhyessä ajassa niin paljon mahtavia kamuja.
Mussut on niin ihania.. *sydän*

Niin ja sit mä näin viikonloppuna lepakon, jonka nimi on lepsu ja se oli aivan mielettömän suloinen ja hellyyttävä. *sydän*

---

Aika samaa linjaa, ja nokitan vielä tähän päälle yhden perä-joutsenen *sydän*
[/q]

voi mun MUFFUKAT! Jatkan tätä linjaa

maksoin tänää syys & lokakuun vuokrat joten ei tarvii vähän aikaa vav:lle tunkee rahaa

jutan kanssa laatuaikaa illalla. :)
ja huomenna yyberjuhlat likkojen kanssa. ;)

Minusta tulee isona eine klein Berliner *sydän*
über Cool, Menen työhaastatteluun Berliiniin,khi.

Elämäni ensimmäinen tulella puhaltelu onnellisesti takana. *sydän*

Ilta aikaa tehdä ei mitään! Vois pistää jonkun leffan pyörimään ja möyhii sänkyyn mun muotosen painauman ja lööbailla siinä koko illan.

Oli hyvät karatereenit. :) Tosi hyvät.

Mahtavan makunen camembert juustopihvi *sydän*

Ja ihana puhelu rakkaan kans.

Uus ihananvärinen lankakerä *sydän*

Niin ja puhelinliittymän vaihto Dna Aarteeseen jotta voi puhua ja tekstata enemmän rakkaan kanssa :)

Opintotukipäätös. Alkoi jo vähän pelottaa, että mitä jos en saakkaan rahaa. Mut nyt stressi helpottaa ja voin alkaa etsiä uutta kämppää.*joo*

Mulla on hauskaa yksin kotona Sain aloitettua jotain, mikä on pyörinyt mielessä jo melkein kuukauden odottaen oikeaa hetkeä. Ja jänniä oivalluksia.

O