päivän :)

Back to häröily O

Toi Unity-video *sydän*

Kylmät väreet menee joka kerta..

eipä oo näin pirtee olo ollut taas hetkeen
ihanaa, nukuin _koko_ yön heräämättä kertaakaan, ei oo tainnu tällai tapahtua pariin viikkoon on aikas levännyt olo, uleutta
junamatka meni rattosasti ku oli jutskailuseuraa

Tein just parasta ruokaa mitä ikinä oon kotona tehnyt, nyt on ähky ja vitun hyvä mieli <3

Yksi puhelu. *sydän*

Ihanaa kuulla kun toinen kertoo että on parempi olo ja mieli. Että asiat on taas paremmassa kunnossa hänen kannaltaan.

Kummasti se piristää omaakin päivää kun tietää että on voinut aikoinaan olla avuksi, ja että osittain omankin panoksen ansiosta toisella on nyt parempi olla.

Vaikka omat asiat onkin tällä hetkellä aika sekavassa tilanteessa, niin tän ihmisen kanssa juttelu sai aikaan positiivisen reaktion. Jaksaa taas uskoa siihen että asiat kääntyy parempaan päin ennemmin tai myöhemmin, varmasti myös mun kannalta.

Oon niin onnellinen toisen puolesta, että omista murheista huolimatta, en vaan pysty lopettaa hymyilemistä.

TGIF I'm off to Moe's

Arkiston helmet = 2-3 vuotta vanhat valokuvat (ja videot). Vielä hauskempaa on se, ettei muista ottaneensa moisia kuvia ja niistähän löytyy jos vaikka ketä tuttuja. :'D

Asiakas ylisti miun ääntä ja sanoi että ihanaa kun on mies asiakaspalvelijoita
Anytime...

sain naapurin apua äsken yllättävässa tilanteessa. :) sanoi vielä lopuksi, että "ei se mitään, ihmisiä kuuluu auttaa. :)" tosi ihanaa huomata, että sittenkin on olemassa epäitsekkäitä ihmisiä. :)

Yybersöpö asiakaspoika :)

Vaikka puoli litraa kokista kaatui mun olkalaukkuun ja tuhos kalenterin (eli päiväkirjan), kalliit kirjat, vihkokansion ja kirjepaperit niin kulta jaksaa hymyilyttää silti!

Opiskelun iloa à la K-instituutti

[q]martina, 11.9.2006 14:39:
sain naapurin apua äsken yllättävässa tilanteessa. :) sanoi vielä lopuksi, että "ei se mitään, ihmisiä kuuluu auttaa. :)" tosi ihanaa huomata, että sittenkin on olemassa epäitsekkäitä ihmisiä. :)
[/q]

Näinpä juuri.

Tämä on vaan hirveästi kiinni paikasta missä on/asustaa..

Esim. Helsingissä tai muussa isommassa kaupungissa tilanne olisi todennäköisemmin kuitattu tuijottamalla ja ohitse kävelemällä. "Oma perse lähimpänä" ja "ei oo mun ongelma, ei kiinnosta"-asenteilla saa oman negatiivisen asenteen tarttumaan muihinkin..

Ehkäpä juuri siksi tällainen epäitsekkyys onkin sitten sen laatuisesti harvinaista kun on tottunut siihen että ihmiset eivät auta kanssaihmisiään ja vastaan tuleekin joku jolla on aikaa se 30 sekuntia vaikuttaa siihen millainen sen toisen ihmisen loppupäivästä tulee..

eilen käyty työhaastattelu hymyilyttää edelleenkin. Ens viikon tiistaina jatkuu, katotaan sitten mitä tapahtuu :)

[q]ianna ei anna!, 15.9.2006 07:19:
perjantai
[/q]

Ja viel palkkapäivä

Eräs oli sairaalassa niin hyvällä tuulella, että sai kyllä vähemmästäkin virnuilemaan. Positiivisella ajattelulla kaikille tulee hyvä mieli

[q]nini, 11.9.2006 18:54:
Oz tulee taas
[/q]

Kyyllä!

[q]nini, 11.9.2006 18:54:
Oz tulee taas
[/q]*jiihaa* Nyt pääsee näkee näkee ekatkin tuotantokaudet.*joo*

[q]mayah, 11.9.2006 18:56:
Internjet kotona

T: 24/7
[/q]

No mä _just_ ajattelin et sä oot varmaan ihan äsken tullut kotiin salilta ja sun on ollut pakko saada netti kun heti tänne hyppäsit. Onnee

[q]Optik, 11.9.2006 15:27:
Tämä on vaan hirveästi kiinni paikasta missä on/asustaa..

Esim. Helsingissä tai muussa isommassa kaupungissa tilanne olisi todennäköisemmin kuitattu tuijottamalla ja ohitse kävelemällä. "Oma perse lähimpänä" ja "ei oo mun ongelma, ei kiinnosta"-asenteilla saa oman negatiivisen asenteen tarttumaan muihinkin..
[/q]

Niin, ku me helsinkiläiset ollaan niin kauheen tylyjä ja kamalia ja kaikki esim. mikkeliläiset tosi ystävällisiä

[size=6]Just tän takia mä varaan itselleni oikeuden nauraa landeskoudeille, jotka muuten taas tänään sekoili Manskulla ohjaillessaa spåria.[/size]

Oz tulee taas

O