päivän :)

Back to häröily O

Sain iskältä sen ilmasen Tukholman risteilyn

[q]jeesboks, 5.9.2006 14:23:
ekat omat tulipoit
[/q]

Huh huh Sit oot kyl varovaine niitten kans tyttö!! *sydän*

kulta joka näyttää iiiihan peikkopojalle

Päivän :( oli kun unohdin lenkkarit kotiin aamulla. Vesipullokin jäi, mutta sen sain ostettua ennen suunniteltua jumppaa. (Piti mennä kokeilemaan Deckiä, mutta jäi siis väliin)

Tästä vittuuntuneena marssin kotiin ja lähdin lenkille. Pitää varmaan keksiä uus lenkkireitti kun ennen niin reilu tunnin lenkki on kutistunu lähes 45 minuuttiin :)

Kunto kasvussa!! JEI! \\o/

Söndags Jazz

Helmet yheksän tunnin unet Toisaalta nyt pitäs keksii jotai tekemistä pari tuntia ennen ku pitäis kouluun lähtee..

[q]pirpeli

:)
[/q]

No todellakin! Ja vielä sekä *hihu*!

[q]jeesboks, 5.9.2006 14:23:
ekat omat tulipoit
[/q]

noni :) tuun ihailee kun alat pyörittelee niit

Wouh, tätä ei olekkaan koskaan tapahtunut aiemmin, uusin mix noussut chartseissa sijalle 9.

Luin eilen vanhat (amerikkalaiset) G.I.JOE-sarjikset läpi, mitä oli tullut keräiltyä 90-luvun alussa. Toki kävin myös katsomassa netistä kaikki G.I.JOE/Action Force-lelut mitä mulla oli joskus ollut. Nyt vielä syksyinen aamu aiheutti meganostalgisen olon, kun eräs lokakuu -92 metsästin Nykistä Snake-Eyesia.

Yleensä en kahvia juo koska se maistuu ihan kuspalle mutta tänään oli ihan pakko ja tosta viereisestä automaatista saa oikeesti ihan ok makuista tsufeeta. Näköjään pimeät talviaamut pelastettu mikäli tää ei ollu jotenkin erkoinen päivä mun makuhermoille.

Joustoluottoa olikin jäljellä kolmen tonnin sijaan viitisen sataa euroa. Kohtahan se on maksettu!*jiihaa*

[q]Verano, 6.9.2006 08:23:
Miten sä olit onnistunut luulemaan viittä sataa kolmeksi tonniksi Mutta hjyyyvä näin
[/q]

Mähän sanoin, että oon huono pankkiasioissa, eli heitän aina sen laskun veks kun se on suoravelotettu enkä pahemmin kattonu mitä siinä oli jäljellä :D Viel ois toi Master- lasku sitte..Mutta parempaan suuntaan koko ajan. Tänään sinne pankkiin..Sitä ennen tosin soitto työterveyteen, päivän :( ei nukuttu yö, kurkku ihan hirveen kipee ja keuhkoista nousee sellasta paskanmakusta limaa. Yäk.

Kissa on ollut hirmusen raskas koko aamun, mutta nyt se on alkanut hirveen hellyydenkipeeksi ja tullut syliin kierimään ja makoilemaan.. Nyt se tuli tähän mun ja näppikse väliin makoilemaan *sydän*

Tosin se hiukan vaikeuttaa tätä nörtteilyä kun se makaa mun oikean käden ja hiiren päällä.. mut se on pikku juttu

Tää on kyl koko loppuviikon :) Ihan mieletön, ehkä maailman paras viime viikonloppu ja sen lisäks alkuviikko ja eilinen.. *sydän*
Eikä fiilis hävinny viikonlopun jälkeen vaan jatkuu vieläkin.
Oli mahtavaa nähdä niin lyhyessä ajassa niin paljon mahtavia kamuja.
Mussut on niin ihania.. *sydän*

Niin ja sit mä näin viikonloppuna lepakon, jonka nimi on lepsu ja se oli aivan mielettömän suloinen ja hellyyttävä. *sydän*

Kiva ilta eilen, muksa nähdä ystiksiä

[q]kottarainen, 6.9.2006 12:38:
Oonkin sitten maksanu veroni tänä vuonna. Sain muutosverokorttiin 0,0%, virkailijan ilme oli näkemisen arvoinen :D
[/q]

Mulla on 2% :D

Päivän xD: Vieressä pelaavat pojat ottaa ton pallukoiden tuhoomisen vähän liian tosissaan. Vaikee pidätellä naurua tässä, kun ei millään viittis tuntemattomille repeillä. :D On noi aika söpöjä.

[q]Steven Hoaks, 17.7.2007 11:49:
Uusi kiva linssi

28-135mm IS USM
[/q]

Tä? Ai sä shoppailit jo? Mistä ostit?

O