päivän :)
Sain syödä suklaamuffinssitaikinaa.
[q]mayah, 19.7.2006 11:47:
Turussa on nätti ilma
[/q]
niin on
Tänään kotibileisiin, josta en tunne ku isännän ja yhen kaverin jonka sinne vien, ja saa soitella sen 7 tuntia levyjä :)
- Eilinen Showhat. Erityismaininta: Oskun ja Jarkon sääret. *pökr*
- Muille suunnatun kehumisen, kiitosten ja auttamisen tuottama hyvä fiilis.
- Kokonaisvaltaisen positiivisemman elämänasenteen lisääminen/metsästys on alkanut ja sitä kautta tavoitteena elämänlaadun parantaminen.
^_______________^
Vein eilen filmiä kehitykseen ja hyviä kuvia olin näköjään ottanut
Pääs tänää käymää salilla ekaa kertaa pariin vuoteen, ja kyllähän se raudan repiminen kovasti kohottaa mieltä.
Viel ku pystyis syömää pari kertaa sen mitä normaalisti nii ois ees teoreettiset mahollisuudet viel kasvaakki vähä?
[size=8]No ehkä toiveet (edes fyysisestä) kasvamisesta voidaan haudata. *justjoo*[/size]
Tacoateriat *super**sydän*
Koulu alkoi taas tänään! Oli huippukivaa taas istua ruokalassa syömässä kavereiden kanssa ja juoda limua välkällä. Että mä odotinkin koko tylsän kesän että pääsee kouluun no ei vais, ainoo vika on et vaan viikonloppusin voi nukkua jos sillonkaan kun inttipuolikas tykkää heräillä jo aikasin tottumuksesta.
Oli tosi kivaa, huomen taas Ja ainii, lukioil on syysloma 10 pv (perjantaist seuraavan viikon sunnuntaihin) ku peruskouluil on vaan pidennetyn viikonlopun eli 4 pv verran
okei nyt tuntuu ihan kivalt kun kuuli ton ku ensteks harmitti et lukiot alotti tänää ja peruskoulut huomen.
Mulla on kaiken tän lisäks vielä kokista, kaks suklaapatukkaa, leffalippu joka menee kylläkin huomenna vanhaks, poikaystävä ja kaveri jonka luoks menen kohta hametta ja liiviä ompelemaan. Hurjan kivaa *sydän* Elämä on kivaa :)
Juhannus varmistui, ei tarvi olla täällä sillon *sydän*
Pidin tänään suuni juuri oikeaan aikaan kiinni.
Lörpöttelin uudelle työkaverille niitä näitä koko päivän ja yritin tutustua ja tutustuttaa puolin ja toisin.
Onnistuin kuitenkin pitämään pääni kiinni joka tavalla siitä, että vihaan neek... tummaihoisia. Se ei tullut edes missään sivulauseessa ilmi. Ei sillä, että hokisin sitä muuten kaikille päivittäin ja joka puolella, mutta se on vaan niin iso osa mua.
Ja hyvä, että kiersin aiheen tiedostamatta, sillä iltapäiväkahveilla opin, että uuden kollegani pee-ystävä on puoliksi jostain ugamuga-maasta.
Kauankohan menee, että pääsee eka lipsahdus..? Arvaisin, että... ekaan yhteiseen känniin asti?
Jarnolta ja Titalta häveliäitä etukäteis synttärilahjoja *plur**nauru* Tattis hanit
[q]äm, 19.7.2006 18:02:
Onnistuin kuitenkin pitämään pääni kiinni joka tavalla siitä, että vihaan neek... tummaihoisia.
[/q]
Maijalta ihailtavaa diplomaattisuutta, mä voin vaan sanoa jotta: huh huh huh että sä olet sekaisin.
Kiva viikonloppu takana, flunssakin alkaa vihdoin helllittämään. Voisi olla jopa toiveita päästä vihdoin taas urheilemaan.
-Kaiken kaikkiaan hyvillä fiiliksillä uuteen viikkoon. :)
[q]mayah, 19.7.2006 23:07:
[ämmä suvaitsevammaksi-kampanja]
*Snip*
[/ämmä suvaitsevammaksi-kampanja]
[/q]
Jos mun mahdolliset tulevaisuuden lapseni ikuna erehtyvät rasismiin sortumaan, niin sopiiko, että a) lainaan sinua tai b) lähetän heidät sinun luoksesi puhutteluun? :D
Mun uus kullannuppu: Fujitsu Siemens S7110. Vihdoinkin. *sydän*
Saatiin vihdoinkin oma pesukone käyttöön, vanha ja aika kovaääninen mutta toimii. Ja osaa lingota 40 asteessa toisin kuin alakerrassa oleva taloyhtiön pesukone. Ei enää likomärkien pyykkien kuivaksi vääntämistä!
Haha! Jouduin sitten jäämään ylitöihin kun perällä rupes paineilmat tökkimään. Sain siitä ilosta ylityörahat, taksisetelin, että pääsin kotiin ja loppujenlopuks olin kuitenkin varttia aiemmin kotona mitä normaalisti
[q]Cjet, 20.7.2006 08:03:
Liukuva työaika *sydän* Kuudelta oli kello soimas mutta päätinki herätä vasta 7.16..
[/q]
Mä teen tota joka aamu.
Aina vähintään puolentunnin torkutus.
Silti kyl tänään väsyttää...
[q]Cjet, 20.7.2006 08:03:
Liukuva työaika *sydän* Kuudelta oli kello soimas mutta päätinki herätä vasta 7.16..
[/q]
Mä kans juhlistin tota tänää Kello soi 4:50.. Heräsin vasta 6:02 täysin virkeenä automaattisesti. Tulin hitaasti bussilla ja kävelin ainaki kilsan ihastellen puluja ja lokkeja puistoissa, nauttien auringosta, hyvästä musasta.. Tällee ku joka aamu heräis..
Chillausta ja grillausta @ 6.Linja hyvässä seurassa