päivän :)

Back to häröily O

Mietin jo viime viikolla, kerkeekö lisät tähän kuun puol väliin..Kyllä ne kerkes, 153euroaaaa!*jiihaa*

[q]laite, 21.7.2006 07:21:
LOMALOMALOMA

Tänään siis alkaa, enää tuskaiset 8h ja pari minuuttia päälle!!! Sit vaan kodin kautta ja Poriin josta matka jatkuu suuntaan x.
[/q]
Pfft! Mitään lomia pidetä...*vink*

Noei, päivän :) on pitkä viikonloppu, jonka aikana on työkaverin tuparit ja hyvähyvät bileet tiedossa.*hihu*

Saatiin tänään netti kotiin....t.nettifriikki
Oma kulta jaksaa ilahduttaa päivä päivältä, on se vaan niin ihana *sydän*

Tänään ja huomenna häissä, ja sieltä sitten suoraan kohti jäämerta Viikko poissa täältä! JEE!

[q]Viivi, 21.7.2006 16:16:
Kampaajalla käyty ja tukka lyhyt ---
[/q]

Miehes varmaan kiittää

kivan rusketuksen oon hommannu matkalla ja uusi cd soimassa :)

Juttutuokio ihastuttavan Unisefin rahankerääjän kanssa.
[size=9]Koska mä jäin melkein koukkuun, niin mä tesmailin myös Punaisen ristin ja Amnestyn työntekijöitä, mut ne ei ollut läheskään yhtä ihania.[/size]*justjoo*

Vaikka on maanantai oon silti hirveen hyvällä päällä vaikka kaikki eilen vituttikin. Outoa mielialan vaihtelua

Ihana herätä ja heti pistää soimaan Flaming June *sydän*

Tää ilma *sydän* ja oon niin hyvällä ja pirteellä tuulella

[q]KooKie, 21.7.2006 14:44:
Tanssin pikkupöksyissä takapihalla sateessa. [/q]
Oih! Oispa semmonen takapiha, jolla vois tanssia pikkupöksyissä. Kesäsade *sydän*

Saa olla töissä tienaamassa rahaa koko viikonlopun kun kaverit ryyppää ja rellestää mökillä

En saannutkaan potkuja töistä (vielä).*justjoo*
Känniääliöinti kännykän kanssa ei aiheuttanutkaan puhevälien katkeamista luokkakaveriin (vielä)*justjoo*
Pahoinpitelijöitä tai muita vainoajia ei ole ilmestynytkään oven taakse (vielä).*justjoo*

Onneksi tää viikko alkaa olemaan paketissa, saattaa nimittäin olla että olen ollut pikkuriikkisen vainoharhainen edellisen hyvän viikon jäljiltä.*blush*

Kiksupluristelut saa mut tänään äärettömän autaalle tuulelle

Treenit alkanu taas kulkee ja terveellistä ruokaa tullu popsittuu
tänään siivouspäivä ja kauppapäivä ja kaikki on vaan tosi kivasti

Voi hyvät hyssykät kun on hyvä päivä Meinasin aiemmin et sanon tässä että mikään ei vois olla paremmin - mikä ois sinänsä totta, mutta implikois että olis jotain "parempaa" tai "huonompaa". Nyt kaikki on vaan just niinku pitääkin (tai nyt huomaan sen - ainahan toi pitää paikkansa); I'm at peace.

NP: BT - Mercury and Solace *sydän*

Asunto, mies, kaverit, kaikki on just jees *sydän*

Kolmen ruotsalaisen seurue luuli minua tänään ruotsalaiseksi, koska puhuin ruotsia heidän mielestään niin hyvin. "Sähän olet Ruotsista, etkö?" "En." "o_O" ^^

Muru *sydän*

[q]Saara, 22.7.2006 04:03:
Tähän aikaan heräääminen ei ole mun juttu ilmeisesti... Turkkiin <3<3<3
[/q]

aaaaw *sydän*

mä sain aivan ihanan aamuviestin

O