päivän :)
Ihanaa, vapaa päivä *sydän*
Tuntuu et nykyää on lähes kokoajan töissä niin yks vapaa päivä viikossa tuntuu aivan mahtavalta!
Olen saanut nukuttua vuoden tarpeiksi, kun eilen iltapäivällä otin noin 5 tunnin "nokoset" ja nyt nukuin päälle 11 tuntia. Vähän mietityttää, että miten hitossa sitä onnistuu, mutta hyvä, että joskus edes saan unta boltsiin, kun yleensä ne yöunet jää siihen 5 tuntiin, kun aamun sarastaessa päätän könytä kotiin.
Tänään 4 tuntia töitä ja ilta taas vapaa rälläämiselle. Tai jospa sitä menis vaan ajoissa nukkuus, että heräis huomen aamulla varaa ajan lekurille...
miten ykdestä kuvasta voi saadakin näin pitkät naurut. Pelasti koko päivän ja varmasti monta muutakin samalla.
Nyt on kypärä, kori tohon pyörään ja hyvä mieli. Rusketustakin on jonkin verran. Saa nähä tuleeko Suomen kesässä pisamia :D
Hemmetti! Heräsin tänään, pitkästä aikaa ennen 12:sta Onneks loma jatkuu vielä, niin virheen saa korjattua.
_Ihana_ ääni YleXin uudella keskiyön uutisten lukijalla
must on kerranki saatu hyvä kuva
ah, vapaata, 6 päivää..
[q]Mellu-, 18.7.2006 15:14:
[/q]
Niin onki, tää: http://www.klubitus.org/kuva.php?id=24636
Hyvä ruoka, parempi mieli. Ainakin vähäsen. Ennen ruokailuakin kävi vaa kivoi asiakkait ni sekin jo vähän piristi mieltä.
Ulkona on lämmin :)
Maili systeriltä piristi kans :)
[q]phear, 18.7.2006 15:24:
---
Mellu-, 18.7.2006 15:14:
---
Niin onki, tää: http://www.klubitus.org/kuva.php?id=24636
[/q]
eiiii.. vaa toi mikä mul on mun profiilis nyt :DDD
tänään oli viimeinen pvä vittumaisessa duunissa ja mun kesä taitaakin alkaa nyt tästä (jatkamalla töiden tekoa huomenna toisessa työpaikassa :D)!
[color=pink]Kohta se tulee, kohta se tulee[/color]*sydän*
Päivä Turussa ja Turun ympäristössä perheen kanssa - extemporé-käyntejä hassuissa liikkeissä ja kattomassa satunnaisia historiallisia nähtävyyksiä, hyvää safkaa, kauniita maisemia ja kesäsäätä. Kyl se Turku on nätti kaupunki, ei ois ollenkaan huono idea muuttaa sinne, ja siellä koululla on (jos mahdollista) vielä kauniimpaa.
Ihan hyvä suunta ois täl hetkellä.
Kävin eilen katsomassa uutta kotia itselleni. Ihana tunne, vaikka samalla iskikin mieleen todellisuus siitä, että pitkästä aikaa asuu taas yksin.
Mietin tässä samalla, että alkaa helpottaa kohtaamani nöyryytys ja paha mieli siitä, kun vain olankohautuksella kuitataan 3 vuoden suhde. Olen tässä muutaman viikon ollut aivan älyttömän ahdistunut siitä miten toinen voi olla niin käsittämättömän ilkeä. Mutta nyt olo alkaa vihdoin helpottaa, ja alan uskoa taas itseeni ja siihen, että tästä selviää ja pääsee yli, ja saa paikattua itseään.
Tänään perjantai, viikonloppu edessä, illalla kosmetologi ja lisää asuntonäyttöjä
olin kevyesti töis :)
ja sain dyykattuu itelleni kaapin :D
toimivat vpn-yhteydet = etätyö *sydän*
-M
[q]sapeli, 18.7.2006 23:51:
Päivä Turussa ja Turun ympäristössä perheen kanssa - extemporé-käyntejä hassuissa liikkeissä ja kattomassa satunnaisia historiallisia nähtävyyksiä, hyvää safkaa, kauniita maisemia ja kesäsäätä. Kyl se Turku on nätti kaupunki, ei ois ollenkaan huono idea muuttaa sinne, ja siellä koululla on (jos mahdollista) vielä kauniimpaa.
Ihan hyvä suunta ois täl hetkellä.
[/q]
Turku on tosi mahtava paikka, eli älä yhtään epäröi muuttaa. *sydän*